Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

[WYWIAD] Aleksandra Mazzini, Sierra Balmain: Jesteśmy wśród wiodących doradców na rynku

Aleksandra Mazzini, Sierra Balmain
Tak dynamiczne wzbogacenie portfolio zarządczego niesie za sobą poważne wyzwania - rozmowie z Retailnet.pl mówi Aleksandra Mazzini, COO Sierra Balmain.

PARTNERZY SERWISU

Designer Outlet Kraków
Designer Outlet Kraków

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Metro Properties
R E K L A M A
Mallson Wejherowo
gatta-online

GATTA rośnie w e-commerce. Wzrosty sięgają 400 proc.

GATTA umacnia sprzedaż w kanale e-commerce za pośrednictwem sklepu internetowego www.gatta.pl. W styczniu i lutym 2021 roku firma zanotowała wzrost sprzedaży o 400% rok do roku, a liczba odsłon sklepu zwiększyła się o 100%. Ponad 70% ruchu notowane jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych. GATTA…

Sklep Netto w nowym formacie powstanie w łódzkiej Fuzji

W powstającej części handlowo-usługowej wielofunkcyjnej Fuzji otworzy się sklep Netto w nowym formacie. Koncept Netto 3.0, który stawia na eleganckie, otwarte przestrzenie i wysokiej jakości naturalne produkty, idealnie wkomponuje się w industrialny charakter inwestycji. Sieć zajmie blisko 1,2 tys. mkw. w jednym…

aldi

Aldi zapowiada dynamiczną ekspansję na Pomorzu

24 marca br. swoje progi dla klientów otworzy pierwszy sklep Aldi w Sopocie. Nowy sklep znajduje się przy ulicy Sikorskiego 8 Będzie to pierwszy sklep sieci w mieście i jednocześnie siódmy na Pomorzu. Aldi w ubiegłym roku rozpoczął swoją ekspansję w tym regionie,…

Galeria Nad Potokiem w Radomiu będzie większa

Galeria handlowa Nad Potokiem w Radomiu ma zostać rozbudowana. Obiekt zlokalizowany przy ul. Struga w Radomiu należy do Grupy Saller. O planowanej inwestycji poinformował Polish Real Estate Market. Galeria po rozbudowie ma być dwukrotnie większa. Obiekt obecnie ma 5,1 tys. mkw. powierzchni handlowej. Został oddany…

szewczyk-merce

[KOMENTARZ] Paweł Szewczyk, merce.com: e-commerce po roku pandemii, czyli dlaczego „done is better than perfect”

Rok po pierwszym lockdownie, przyszedł czas na podsumowania. Okazuje się, że w czasie zmian liczy się głównie elastyczność i szybkie adaptowanie się do nowych warunków. Podobną strategię możemy przyjąć w stosunku do e-commerce. Szczegóły takiego podejścia do e-handlu i korzyści z tego wynikające pokazujemy na czterech przykładach…

Sephora: Jakub Gierszyński nowym dyrektorem e-commerce na rynek Polski i Czech

Od stycznia do zespołu e-commerce Sephora na rynku polskim i czeskim dołączył Jakub Gierszyński obejmując stanowisko Dyrektora E-commerce. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy. Jakub Gierszyński jest ekspertem i pasjonatem e-commerce oraz omnichannel, związanym z rynkiem od ponad 10 lat. Poprzednio Dyrektor E-commerce…

s1-inowroclaw-saller

Grupa Saller rozbuduje park handlowy w Inowrocławiu

Grupa Saller z Wrocławia przebuduje Park Handlowy S1 znajdujący się u zbiegu ulic Górniczej, Poznańskiej oraz Solnej w Inowrocławiu. Zaplanowano między innymi rozbudowę istniejącego budynku, w którym obecnie znajdują się Biedronka oraz Neonet. Po zakończeniu prac budowlanych do grona najemców dołączy drogeria Rossmann. W sąsiadującym…

MAX Premium Burgers kontynuuje rozwój sieci w Polsce

W 23 marca br. otwarta została kolejna restauracja szwedzkiej sieci MAX Premium Burgers. Nowy lokal znajduje się w centrum handlowym Wroclavia. Teraz szwedzkie burgery dostępne są bezpośrednio przy dworcu PKP i PKS, a centrum ze swoją gastronomią wychodzi coraz bliżej przechodnia – lokal…

castorama-tychy

Castorama otwiera sklep na Śląsku

24 marca otworzy się pierwszy sklep Castorama w Tychach, w pobliżu galerii handlowej Gemini Park. Nowy obiekt, o powierzchni sprzedaży 10 000 mkw., powstał w dawnym budynku Tesco przy ulicy Towarowej 2. Jego przebudowa zajęła około pół roku. Jest…

Eksperci pozytywnie oceniają jakość pracy centrów handlowych zarządzanych przez Apsys Polska w czasie pandemii

Pomimo ograniczeń w działaniu obiektów handlowych, Apsys Polska zdecydował się na przeprowadzenie w zarządzanych obiektach corocznej analizy jakości usług, wprowadzając do oceny dodatkową kategorię „COVID-19”. Nowa kategoria wynika ze zmiany oczekiwań społecznych i realiów pracy centrów handlowych, do której doszło pod wpływem pandemii. Konsumenci…