komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
ALDI stawia na rozwój sklepów w nowym koncepcie
9 lipca zostanie otwarty nowy sklep ALDI w Poznaniu. Placówka będzie już 13. sklepem sieci w tym mieście. Łączna powierzchnia sklepu wynosi ok. 1500 mkw.
Sieć drogerii Hebe umacnia swoją pozycję w stolicy
Marka Hebe dołączyła do grona najemców projektu typu mixed-use SOHO by Yareal, Sklep sieci zagospodaruje lokal o powierzchni ponad 320 mkw. Otwarcie sklepu Hebe zaplanowano na I kw. 2026 r.
ESG: NEINVER obniżył o 5% emisje w 2024 roku
NEINVER zmniejszył emisje operacyjne o 5%, a zużycie energii o 3% w 2024 roku. Od 2019 r. NEINVER zmniejszył zużycie energii o 27,5%, a całkowite emisje o 31%.
Nhood Services Poland: do Portu Rumia wchodzi kluczowy najemca
Do grona najemców Portu Rumia dołączają nowi najemcy. Klienci mogą już robić zakupy w nowym przestronnym salonie HalfPrice. Znajduje się w sąsiedztwie sklepów marek Smyk i Carry.
Enata Bread umacnia w stolicy pozycję Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Enata Bread kontynuuje ekspansję konceptu Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Kolejny lokal został otwarty w centrum Warszawy. Mieści się on na ulicy Nowy Świat 24.
NKD kontynuuje ekspansję na rynku polskim
Sieć NKD umacnia swoją pozycję w Polsce. 5 czerwca 2025 roku otworzyła kolejny sklep. Nowa placówka NKD mieści się w Pasażu Piaskowa Góra w Wałbrzychu, przy ul. Długa 5a.
Sieć Dino konsekwentnie powiększa powierzchnię sprzedaży
Od stycznia do końca czerwca 2025 r. sieć Dino Polska otworzyła 147 nowych sklepów. Na koniec czerwca 2025 r. sieć Dino liczyła 2835 sklepów wobec 2504 rok wcześniej.
Carat Kebab otworzył lokal w nowym formacie
W czerwcu w Chylicach został otwarty nowy food truck Carat Kebab. Zlokalizowany jest przy ulicy Dworskiej 9. Decyzja o otwarciu food trucka wynikała z braku wysokiej jakości opcji kebabu w okolicy.
ESG: CH Korona kontynuuje misję społeczną
Wrocław ponownie miał okazję spotkać misjonariuszki Koroniastego. W tym roku ponownie „wyruszył” w teren w ramach kampanii „Misja: Pozytywna Energia”.
Krzysztof Bajołek, Answear: utrzymujemy atrakcyjną dynamikę wzrostu przychodów
Wstępne przychody ze sprzedaży Answear.com wyniosły 393 mln zł, co oznacza wzrost o 15 proc. rdr. Z kolei przychody ze sprzedaży za 6 miesięcy 2025 r. wyniosły 747 mln zł i wzrosły o 18 proc. rdr.
Park handlowy OTO Park Koszalin zmienia właściciela
Firma BIG Poland kupiła OTO Park Koszalin. Jego łączna powierzchnia handlowa to 38 000 metrów kwadratowych. Jest to 10. park handlowy w portfolio spółki.
Worldbox z nowym salonem w Karuzeli Ełk
Park Handlowy Karuzela Ełk sukcesywnie umacnia swoja pozycję na lokalnym rynku. Jesienią tego roku na terenie kompleksu zostanie otwarty sklep sieci Worldbox o powierzchni 740 mkw.