Nhood Services Poland: Galeria Bronowice wzmacnia tenant-mix
PARTNER SERWISU
Grupa CCC na finiszu sprzedaży 20 proc. udziałów w eobuwie.pl. Na stole leży miliard zł
Grupa CCC jest na ukończeniu procesu pozyskania dwóch nowych inwestorów mniejszościowych dla spółki eobuwie.pl – lidera rynku online w kategorii obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej. 11 marca rozpoczęły się negocjacje, na zasadzie wyłączności, z dwoma wybranymi inwestorami – Cyfrowy Polsat S.A.…
[WYWIAD] Wojciech Wieroński, MediaMarktSaturn: rośniemy mimo pandemii
W czasie pandemii udział handlu online w naszym bilansie niemal się podwoił – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Wojciech Wieroński, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, Członek Zarządu MediaMarktSaturn Polska. Sektor RTV AGD okazał się dość odporny na pandemię.…
[KOMENTARZ] Paweł Szewczyk, merce.com: lockdown podbije rentowność sprzedaży przez internet
Rok temu jeszcze istniały obawy, że e-commerce nie poradzi z pandemicznym wzrostem zamówień. Kurierzy się rozchorują, paczki utkną w magazynach, a internet będzie miał awarie od ciągłych telekonferencji. Ale już kwietniu widać było, że e-handel jest nie tylko odporny na pandemię, ale też świetnie pokazuje co potrafi np. wspomagając…
Nowa marka slow-fashion w Alfa Centrum
Tatuum – polska marka, która od ponad 20 lat w swoich projektach łączy uniwersalną klasykę z modnym luzem od 11 marca br. jest obecna także w Alfa Centrum. Salon w białostockiej galerii to jeden z pierwszych tzw. seasonal store, w którym modele z poprzednich kolekcji marki dostępne są w obniżonych…
Galeria Śląska z największym sklepem sportowym w Rybniku
Klienci Galerii Śląskiej w Rybniku mogą już korzystać z całkowicie przebudowanego Decathlonu. Dzięki dodatkowej powierzchni jest to największy sklep sportowy w mieście. Teraz oferuje jeszcze więcej sprzętu sportowego, nowe strefy testowania i personalizacji oraz profesjonalny serwis rowerowy. Po przebudowie sklep zyskał nową…
Muszkieterowie uruchomili trzeci sklep w koncepcie Power
Intermarché w Śremie to już trzeci sklep Muszkieterów, który działa w ramach konceptu Power. Dzięki wdrożonym modyfikacjom klienci zyskali dostęp do poszerzonego asortymentu produktów, zmienił się także układ supermarketu oraz oprawa wizualna. Klienci mogą robić zakupy w sklepie w nowej odsłonie od 11 marca…
[WYWIAD] Marcin Suski, Krowarzywa: kwiecień i maj będą dla branży gastro kluczowe
Kwiecień i maj będą dla branży gastro kluczowe. Natomiast w szerszej perspektywie, uważam, że nawyki konsumentów już na tyle się zmieniły, że trzeba się liczyć z faktem, że kanał delivery będzie stanowił nawet 40 proc. przychodów restauracji – mówi w rozmowie z Retailnet Marcin…
[WYWIAD] Marcin Mielcarz, CHIC: własna sieć stacjonarna stanowi trzon naszej strategii
Z naszej perspektywy sieć własna stanowi unikalny punkt styku z konsumentem. Analizując działalność konkretnej lokalizacji, nie patrzymy tylko i wyłącznie na wyniki sprzedaży, ale przede wszystkim na potencjał marketingowy – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Marcin Mielcarz, Sales Director w firmie CHIC,…
[WYWIAD] Marcin Ciesielski, Mastergrupa: nigdy nie było tak łatwo pozyskać dobry lokal w dobrej cenie
Nigdy nie było tak łatwo pozyskać dobry lokal w dobrej cenie i nigdy w przeciągu 23 lat naszego funkcjonowania na rynku tak łatwo nie negocjowało się z właścicielami powierzchni – mówi w rozmowie z Retailnet Marcin Ciesielski, prezes firmy Mastergrupa, do której należy marka Pizzeria Stopiątka Stopiątka jako…
[WYWIAD] Hubert Pełka, L’Occitane: pandemia przyspieszyła realizację strategii omnichannel
Od dłuższego czasu L’Occitane prowadzi działania, które polegają na integracji wszystkich kanałów sprzedaży. Natomiast pandemia była w pewnym stopniu katalizatorem zmian, a właściwie spowodowała przyspieszenie realizacji strategii omnichannel – mówi w rozmowie z SCF News Hubert Pełka, Marketing Director Central &…
Dealz i Gatta dołączają do grona najemców Nowej Stacji w Pruszkowie
Już niebawem w Centrum Handlowo- Rozrywkowym Nowa Stacja zostaną otwarte dwa nowe sklepy Gatta oraz Dealz. Salon Gatta rozpocznie działalność już w kwietniu, a Dealz na przełomie kwietnia i maja b.r. – Cieszymy się, że kolejne firmy dostrzegają potencjał naszego centrum. Pandemia…
Action stawia na duże miasta i ekspansję w kierunku północy Polski
Sieć dyskontów niespożywczych Action kontynuuje rozwój w Polsce, zwiększając swoją obecność w dużych miastach i rozbudowując sieć sklepów w kierunku północy kraju. W ubiegłym tygodniu firma weszła do Krakowa, a 11 marca otworzyła swój trzeci market w Poznaniu i pierwszy w Myszkowie. Jeszcze w marcu…