

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zakończyła się komercjalizacja parku handlowego w Nysie – wszystkie dostępne lokale mają podpisane umowy najmu. Ostatnim najemcą, który uzupełnił skład jest Xtreme Fitness.
„Wydaje się, że perspektywy dla parków handlowych wciąż są obiecujące, ale obecna sytuacja to już nie to samo co 5 lat temu” – mówił Jacek Wesołowski, Trei Real Estate Poland, podczas #scf2025spring.
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym formacie sklepowym, a najbardziej w convenience i hipermarketach – odpowiednio o 8,2% i 8,1%.
Scallier rozbudowuje struktury zarządcze. Od połowy kwietnia br. działem zarządzania nieruchomościami w firmie kieruje Rafał Langer, który objął stanowisko Head of Property Management.
Prace budowlane związane z rozbudową Centrum Handlowego Pogoria w Dąbrowie Górniczej wkraczają w kolejną fazę. Inwestycja zwiększy powierzchnię handlową centrum o ok. 4800 mkw.
W sieci parków handlowych HOMEPARK trwają adaptacje, remonty i przygotowania do kolejnych otwarć nowych salonów. W sumie w czterech lokalizacjach HOMEPARK zagospodarowano ponad 13 200 mkw.
Na mapę handlową centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie powróciła marka Homla. 13 czerwca otworzyła swój sklep w nowej odsłonie. Klienci znajdą go na parterze.
Na #scf2025fall obecna będzie mocna reprezentacja działu leasingu firmy Scallier. Przewodniczyć im będzie Bartosz Nowak, Partner Zarządzający. Targi #scf2025fall odbędą się we wrześniu w Warszawie.
Dolci Sapori Sp. z o.o. wprowadził na polski rynek nowy koncept franczyzowy – Mistrz Piekarz. Ten innowacyjny format mobilnej piekarni bazuje na strategicznym partnerstwie z lokalnym dostawcą.
Komfort rozwija model swojej sieci franczyzowej i planuje kolejne otwarcia m.in. w Kłodzku, Nysie, Świdnicy, Wałbrzychu i Puławach. Do końca br. planuje uruchomić 90 salonów w koncepcie Komfort Home.
Grupa CCC w Q1 odnotowała wynik EBITDA na poziomie 377 mln zł (+25% rdr) i poprawę rentowności EBITDA o blisko 3 p.p. rdr, do 16%. Przychody wyniosły 2,3 mld zł, co stanowi 4% wzrostu rdr.
M1 Zabrze zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Do listy najemców dołączyła najmłodsza marka w portfolio rodziny LPP, czyli Sinsay. Wkrótce swój salon otworzy zaś HalfPrice.