komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Galeria Veneda wzmacnia segment książki, prasa i multimedia
Należąca do EPP Galeria Veneda uzupełniła swoją propozycję o salon Empik, by zapewnić mieszkańcom Łomży jeszcze lepszy dostęp do dóbr kultury. W salonie Empik mieszkańcy Łomży znajdą m.in. szeroki wybór literatury, nowości muzyczne, a także elementy wyprawki szkolnej, artykuły piśmiennicze oraz gry i zabawki.…

Galeria Jurajska: Polacy chcą szczepić się w centrach handlowych
Już ponad 4500 osób zaszczepiło się w Galerii Jurajskiej – i to w nieco ponad miesiąc od otwarcia punktu. Każdego dnia jedną z czterech szczepionek do wyboru przyjmuje tutaj od 100 do 220 osób. Punkt jest tak popularny w Częstochowie, że jak pokazują najnowsze statystyki koordynatora, średnio…

Redan podsumowuje I półrocze 2021 i zapowiada rozwój usług logistycznych
Redan opublikował sprawozdanie finansowe za pierwsze półrocze 2021 r. W tym okresie spółka osiągnęła obroty na poziomie 42,8 mln zł, co oznacza wzrost o 11% w ujęciu r. Zmiana zasad współpracy z Top Secret przełożyła się również na zwiększenie uzyskiwanej marży handlowej. W kolejnych okresach…

Korzystne trendy w sprzedaży budują dobre wyniki Grupy VRG
W pierwszej połowie 2021 roku odzieżowo – jubilerska Grupa VRG wypracowała pozytywny wynik operacyjny i zysk netto w wysokości 2,8 mln zł (przy 31,8 mln zł straty w roku 2020). Na dobre wyniki wpłynęły przede wszystkim pozytywne trendy w sprzedaży i marży…

Radosław Jakociuk, VRG: rozwijamy się w kierunku sprzedaży wielokanałowej
Konsumenci oczekują elastycznej i spersonalizowanej oferty, dlatego tworzymy nowe rozwiązania i dalej rozwijamy się w kierunku sprzedaży wielokanałowej – mówi Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek. Kolejna marka odzieżowa z portfolio Grupy VRG uruchomiła nowy sklep…

[WYWIAD] M. Guzowski, Ciasto i Farsz: czas lockdownów wykorzystaliśmy na przygotowanie się do ekspansji
Rynek nieruchomości dzisiaj bardzo mocno się rozwija, bardzo dużo lokalizacji sprzedaje się na pniu, pojawiają się nowi gracze na rynku wynajmu. Wyłuskiwanie tych najlepszych miejsc pod nasze lokalizacje to nie jest dziś łatwy kawałek chleba. Taka sytuacja na rynku raczej nie sprzyja…

Sephora otwiera nową perfumerię w Zielonej Górze
Już od najbliższej soboty, 28 sierpnia sieć perfumerii Sephora powiększy się o kolejną perfumerię, tym razem w Zielonej Górze. Nowy salon Sephora zlokalizowany jest w nowej części centrum handlowego Focus Mall, na pierwszym piętrze. Wnętrza lokalu o powierzchni 375 mkw. zaprojektowano…

Muszkieterowie realizują nową strategię logistyczną wspierającą rozwój sieci Bricomarche
Grupa Muszkieterów podpisała umowę najmu blisko 13 tys. metrów kwadratowych powierzchni magazynowej w Panattoni Park Sosnowiec I. Kontynuacja współpracy z Panattoni jest kolejnym elementem realizacji przyjętej przez Grupę Muszkieterów w 2020 roku Nowej Strategii Logistycznej, mającej na celu wsparcie dalszego…

Punkt szczepień w Galerii Wiślanka
27 sierpnia w Galerii Wiślanka rozpocznie działalność stacjonarny punkt szczepień przeciw Covid-19. Będzie dawał on szansę na bezpłatne szczepienie zarówno mieszkańcom Żor, jak i turystom spędzającym urlop na Śląsku. Wszyscy chętni będą mieli do wyboru dwa preparaty chroniące przed zarażeniem się koronawirusem.…

GTC podsumowuje I półrocze 2021: wysoki wzrost obrotów w polskich galeriach handlowych
Grupa GTC podsumowała wyniki finansowe za I półrocze 2021 roku, w którym osiągnęła marżę brutto z wynajmu w wysokości 59 mln euro. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł 52 mln euro, a wskaźnik wynajęcia powierzchni kształtował się na poziomie 91 proc. W obiektach handlowych w Polsce odnotowano…

Grupa Eurocash w pierwszym półroczu 2021 r. z lekkim wzrostem sprzedaży
Skonsolidowana sprzedaż Grupy Eurocash w pierwszym półroczu 2021 r. sięgnęła 12,36 mld zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie 2020 r. W samym drugim kwartale br. skonsolidowana sprzedaż wyniosła 6,55 mld zł, co oznacza wzrost o 5,7% r Pozytywny wpływ na wzrost sprzedaży…

Coca-Cola nabyła biznes Costa Express w Polsce
Spółka Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zawarła umowę dotyczącą zakupu Costa Express, będącego częścią Costa Coffee w Polsce. To kolejny, ważny krok lidera rynku napojowego w realizacji nowej strategii dla marki Costa Coffee. Costa Coffee ma 50 lat doświadczenia…