komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Vision Express otworzył swój pierwszy salon w Bolesławcu
Do sieci Vision Express w Polsce dołączył kolejny punkt sprzedaży. 11 sierpnia br. otwarto nowy salon marki w centrum handlowym w Bolesławcu. Tym samym ogólnopolską sieć Vision Express aktualnie tworzy 226 salonów sprzedaży i usług medycznych. Do końca tego roku marka planuje…
Action umacnia pozycję w stolicy
Sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otwiera swój czwarty sklep w Warszawie. Dyskont mieści się w nowej Galerii Modlińskiej, przy ul. Starowiślnej. Na klientów czeka ponad 6000 artykułów z aż 14…
Nowy specjalistyczny najemca w Bonarce
W krakowskiej Bonarce otwarto najnowszy sklep sieci Toto Hair Company. Klienci kupią w nim kosmetyki, artykuły barberskie oraz inne niezbędne we fryzjerstwie oraz codziennej pielęgnacji włosów czy zarostu. Nowy sklep o pow. ok. 55 m kw. zlokalizowany jest na poziomie 0, naprzeciwko kas…
Do Pasażu Łódzkiego dołączają nowi najemcy
Centrum handlowe Pasaż Łódzki może pochwalić się nowymi najemcami. To kolejne otwarcia w tym roku. Do oferty Pasażu Łódzkiego dołączył sklep 5.10.15. oraz Time Trend. – Rozwój to jeden z naszych priorytetów i dlatego cieszymy się, że możemy przedstawić nowe salony. 5.10.15. oraz Time…
Carrefour kontynuuje ekspansję sieci convenience. W tym roku otwarto 52 nowe sklepy
W 2021 r. Carrefour Polska uruchomił już 52 nowe sklepy convenience, w tym 36 sklepów osiedlowych i minimarketów w formacie Carrefour Express, 8 na stacjach paliw oraz 8 pod szyldem Globi. W polskiej sieci Carrefour działa już łącznie ponad 700 sklepów convenience, a większość z nich…
[WYWIAD] Sławomir Murawski, Manufaktura: mam nadzieję, że wkrótce wrócimy do poziomu sprzed pandemii
Naszym głównym celem było wyjście z lockdownu w komplecie – i to się nam w większości udało. Co więcej, powitaliśmy kilku nowych najemców – Pull&Bear czy pierwszy w Łodzi salon marki Xiaomi. Z kolei inne marki, takie jak 4F czy Guess Jeans znacznie powiększyły swoje…
PRCH: wyniki odwiedzalności centrów handlowych w lipcu 2021 r. potwierdzają tendencję wzrostową
Wyniki odwiedzalności centrów handlowych według wskaźnika PRCH Daily Footfall Index w lipcu 2021 roku potwierdzają rosnące zainteresowanie zakupami stacjonarnymi od czasu ostatniego lockdownu, który zakończył się 4 maja. Systematycznie rośnie liczba odwiedzających. Tygodniowa odwiedzalność oscyluje w granicach 82-87% w porównaniu…
ZPPHiU zachęca do szczepień i wskazuje obniżoną odwiedzalność centrów handlowych w stosunku do 2019 r.
Zarząd ZPPHiU zachęca Polaków do szczepień – „Jeśli chcemy, by jesień była spokojna i nie zakłócił jej kolejny lockdown, wspólnie zróbmy wszystko, by minimalizować ryzyko wzrostu liczby zachorowań”. Upowszechnienie szczepień pozwala skorzystać z nich niemal od ręki, dzięki licznym punktom i uproszczonym procedurom…
Pierwszy sklep HalfPrice poza granicami Polski już otwarty
Zgodnie z zapowiedziami, na Węgrzech zadebiutowała sieć HalfPrice, w której klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach. Pierwszy zagraniczny sklep został otwarty w Budapeszcie. Należąca do Grupy CCC marka HalfPrice rozpoczęła działalność w Polsce w maju tego roku. W trzy miesiące od momentu…
Genesis Property z pozwoleniem na budowę parku handlowego w Ozorkowie
Spółka Genesis Property Sp. z o.o. uzyskała pozwolenie na budowę nowego parku handlowego, który powstanie w Ozorkowie w woj. łódzkim. Inwestor planuje budowę obiektu o powierzchni 4,1 tys. mkw. przy ul. Południowej w Ozorkowie. Będzie to pierwszy tak duży projekt handlowy w mieście. – Będzie to pierwszy i jedyny…
Wojas: 20 mln zł przychodów w lipcu, mniej rdr o 1,3 proc.
Zarząd spółki Wojas S.A. poinformował, że wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas S.A. w lipcu 2021 roku wyniosła 20 005 tys. zł i była niższa o 1,3 % w stosunku do przychodów osiągniętych w lipcu 2020 roku. W okresie styczeń –…
McDonald’s rozszerza współpracę z Glovo
Glovo nie zwalnia tempa i rozszerza swoją działalność w Polsce. Od sierpnia br. mieszkańcy kolejnych szesnastu miast, mogą składać zamówienia za pomocą aplikacji. Na początek są to dostawy z restauracji McDonald’s. – Zwiększamy zasięg usługi McDelivery, aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów – mówi Monika…