

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Primark przygotowuje się do otwarcia sklepu w Felicity Lublin. Będzie to pierwsza lokalizacja marki w tym regionie Polski. Otwarcie sklepu jest zaplanowane na kolejny rok finansowy Primark.
Port Łódź w 2024 roku zwiększył swoją powierzchnię najmu o blisko 4.000 mkw. Centrum handlowe zanotowało odwiedzalność większą o blisko 5% w stosunku do roku poprzedniego.
Lagardère Travel Retail otwiera nowe lokale i modernizuje dotychczasowe przestrzenie na Lotnisku Chopina. Wśród nowych inwestycji jest otwarcie sklepu marki Victoria’s Secret w nowym koncepcie.
Pepco ogłosiło zmiany w strukturze operacyjnej, a także ambitne plany rozwoju na najbliższe lata. Tylko do końca br. Grupa Pepco planuje otworzyć 300 nowych sklepów.
Sieć Hebe zakończyła rok 2024 otwarciem drugiego sklepu Hebe na Słowacji. Zlokalizowany jest w centrum handlowym Eperia w Prešovie. To ważny krok dla międzynarodowego rozwoju Hebe.
Homepark Targówek, Homepark Franowo, Homepark Janki i Homepark Rawa zamknęły ub.r. nowymi otwarciami, długoterminowymi umowami z kluczowymi najemcami. Zmodernizowana tam również infrastrukturę.
Galeria Madison w Gdańsku zakończyła ub.r. z wynikiem wynajmu 98,5 % powierzchni handlowej. Jest to wynikiem kontynuacji współpracy z dotychczasowymi partnerami, jak i pozyskania nowych najemców.
W zeszłym roku marki Fit Cake otworzyła 26 nowych lokali. Jednym z ważnych kierunków rozwoju był wprowadzenie formatu To Go – rozwiązania odpowiedniego dla klientów szukających opcji na wynos.
Pasibus otworzył kolejny lokal w Warszawie. Tym razem w Westfield Arkadia. Kolejna restauracja sieci zostanie otwarta 15 stycznia w Westfield Mokotów.
Empik Go kończy 2024 rok z ponad 40% wzrostem bazy płacących użytkowników. Od początku istnienia usługi z Empik Go skorzystało już ponad 1,2 mln Polaków.
Grupa Eurocash wdraża EuroPlatform na szeroką skalę. Dzięki integracji z M/platform nowoczesne narzędzie do zarządzania placówką handlową będzie dostępne dla około 12 tysięcy sklepów.
2025 rok może przynieść wiele nowych wyzwań związanych z finansowaniem inwestycji na rynku nieruchomości. W tym takich które wynikają z wymogów zrównoważonego rozwoju.