komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Pasaż Łódzki: ekologiczny plac zabaw zero waste już wystartował
Innowacyjne przedsięwzięcie Pasażu Łódzkiego już czeka na odwiedzających. Nowy plac zabaw stworzony z używanych przedmiotów od piątku działa przed budynkiem galerii. Akcja budowy ekologicznego placu zabaw to pierwsza i jedyna taka inicjatywa w Łodzi oraz w Polsce. Wydarzenie, jak podkreśla zarządca obiektu, ma na celu edukację…

[WYWIAD] Zbigniew Markowski i Karol Olejniczak, GIACOMO CONTI: planujemy spokojny, zrównoważony rozwój
Naszym celem jest sięgnięcie do DNA marki Sunset Suits, która była historycznie bardzo znana i przez lata wybierana jako pierwszy typ podczas dokonywania zakupów eleganckiej odzieży męskiej. Przeprowadzone przez nas badania rynku potwierdzają, iż siła marki Sunset Suits jest nadal ogromna…

PRCH podsumowała odwiedzalność w maju. Wyniki napawają optymizmem
W maju, który był pierwszym miesiącem po czwartym lockdownie, odwiedzalność w centrach handlowych w dni robocze była o 17 proc. niższa niż w 2019 roku, a jednocześnie o 33 proc. wyższa niż rok temu, czyli tuż po pierwszym zamknięciu – podaje PRCH. Z danych PRCH wynika,…

Grupa Żabka otwiera pierwszy Żappka Store
Od 14 czerwca br. klienci mogą zrobić zakupy w kilka sekund w pierwszym Żappka Store otwartym na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Żappka Store jest połączony z aplikacją żappka i nie ma w nim ani kas, ani obsługi. Placówka jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dzięki…

King Cross Marcelin widzi potencjał w markach optycznych
Należące do EPP poznańskie centrum handlowe King Cross Marcelin powiększyło swoją ofertę w kategorii zdrowie i uroda o salon optyczny Kodano. Lokal o powierzchni 112 mkw. to czwarta marka centrum oferująca profesjonalne doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej metody korekcji wzroku oraz wachlarz opcji…

KFC otwiera 300. restaurację w Polsce
W połowie czerwca 2021 spółka AmRest otworzyła 300. restaurację KFC w Polsce. Wraz z otwarciem lokalu w Łodzi firma wzmacnia swoją pozycję na krajowym rynku gastronomicznym w kategorii restauracji szybkiej obsługi (QSR). – KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza…

Widzowie szturmują kina – rekordowy weekend w sieci Helios
W dniach 11-13 czerwca 2021 r. aż 108 tys. osób obejrzało seanse zagranicznych i polskich produkcji w kinach Helios w całym kraju. To rekord frekwencji w multipleksach sieci po ich ponownym uruchomieniu w maju br., odnotowany pomimo nadal obowiązującego 50-procentowego limitu sprzedaży miejsc – informuje…

W Brzesku otwarto nową galerię handlową
Odyseja – taką nazwę ma nowa galeria handlowa, która w połowie czerwca br. oficjalnie przywitała pierwszych klientów. Obiekt ma trzy kondygnacje i 11,5 tys. mkw. powierzchni. Galeria Odyseja jest zlokalizowana przy ul. Ludwika Solskiego 14A w Brzesku. Galeria Odyseja to jedno z największych obiektów handlowych…

[BADANIE]: kobiety kupują w sklepach stacjonarnych częściej niż mężczyźni
Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w sklepach stacjonarnych, a online jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w grupach wiekowych 18-24 lat oraz 45-54 lat – wynika z najnowszego badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Cushman & Wakefield przez Inquiry. Udział e-commerce w sprzedaży detalicznej przed pandemią oscylował…

[WYWIAD] Michał Węsierski, Kantor Promes: doradzam większą elastyczność na linii najemca-wynajmujący
Nie obrażamy się na centra handlowe. Rozwijamy naszą sieć także na starówkach i przy ulicach, ale centra handlowe nadal pozostają w naszym kręgu zainteresowania. Ostatnio otworzyliśmy nowy lokal w Dekadzie Nysa i planujemy dalszą ekspansję. Tym bardziej, że na rynku pojawiają się nowe, ciekawe propozycje…

White Bear Coffee startuje z nowym konceptem handlowym
White Bear Ice Cream to nowy format gastronomiczny stworzony przez przez Grupę Gastronom. Pierwszy lokal nowej sieci lodziarni ruszył w Białymstoku. Marka będzie rozwijana w oparciu o system franczyzowy. Marka White Bear do tej pory znana była jako sieć kawiarni. Teraz Urszula i Mariusz…

Centrum Łopuszańska 22 wzmacnia ofertę dyskontową
Tedi dołączy do grona nowych najemców w warszawskim Centrum Łopuszańska 22. Obiekt tym samym wzmacnia ofertę dyskontową, którą tworzą już marki: Pepco, Action, Dealz, KiK czy Biedronka Okres pandemii nie zatrzymał planów rozwojowych Centrum. Właśnie podpisana została umowa z nowym…