komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Designer Outlet Gdańsk ma coraz dłuższą listę najemców fashion
Designer Outlet Gdańsk nie zwalnia tempa. W ostatnich tygodniach centrum powitało trzy nowe marki – TATUUM, Fablu oraz Kulig. Dodatkowo salon marki Volcano powiększył przestrzeń salonu.
NEINVER konsekwentnie realizuje strategię zrównoważonego rozwoju
Neptune, spółka joint venture NEINVER i TIAA, spółki macierzystej Nuveen Real Estate, po raz kolejny uzyskała najwyższą ocenę w rankingu GRESB, utrzymując pięciogwiazdkowy status szósty rok z rzędu.
Kodano Optyk rozwija poza Polską sieć soczewkomatów
Kodano Optik rozwija ekspansję zagraniczną – uruchomiła 8 nowych soczewkomatów w Holandii, oferując szybkie i wygodne zakupy soczewek kontaktowych na kolejnym rynku europejskim.
GTC z nowym prezesem wchodzi w nowy etap rozwoju
Rada Nadzorcza GTC powołała Botonda Rencza na Prezesa Zarządu. Zastąpi Małgorzatę Czaplicką, która zostaje doradcą strategicznym. Rencz skupi się na refinansowaniu, dezinwestycjach i wzroście GTC.
Przejęcie Palmers otwiera nowy rozdział w ekspansji CHANGE Lingerie
CHANGE of Scandinavia A/S przyspiesza ekspansję w Europie, przejmując austriacką markę Palmers. Powstaje jedna z największych grup bieliźnianych z blisko 500 sklepami w 17 krajach.
[ANALIZA] Deloitte: rynek mody i luksusu wchodzi w etap stabilizacji
Po rekordowym wzroście branża mody i dóbr luksusowych wchodzi w fazę stabilizacji. W 2024 r. odnotowano 333 fuzje i przejęcia (–7% r/r). Mimo spadku marż 90% inwestorów wierzy w potencjał sektora.
Tatuum debiutuje na kolejnym europejskim rynku
TATUUM stawia na zagraniczną ekspansję i zadebiutował na rumuńskim rynku. Pierwszy salon marki rozpoczął działalność 17 października w Galerii Mega Mall w Bukareszcie.
Xtreme Fitness Gyms ma już 130. lokalizacji
Xtreme Fitness Gyms kontynuuje ekspansję w Wielkopolsce. W Jarocinie, przy ul. Powstańców Wielkopolskich 40, otwarto nowy klub – już 130. w sieci i 7. w województwie wielkopolskim.
[RAPORT]: wzrasta znaczenie platform e-commerce
Według raportu „Customer Journey 2025” 45% Polaków zaczyna zakupy od marketplace’ów, a 44% finalizuje je tego samego dnia. Allegro pozostaje liderem, wybieranym przez 7 na 10 osób.
[WYWIAD] Tomasz Domoń, Echo Investment: relacje z najemcami to duży kapitał
Dziś w handlu liczy się nie tylko lokalizacja, ale komfort, komunikacja i doświadczenie klienta – w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Tomasz Domoń, Regional Leasing Director, Echo Investment.
EPP: polskie marki głównymi bohaterami nowej oferty Parku Handlowego Zakopianka
Park Handlowy Zakopianka w Krakowie zyskał nowych najemców: Medicine i Cukiernię Sowa, a dotychczasowi partnerzy, m.in. Sinsay, Diverse i 4F, powiększają swoje powierzchnie – łącznie 2100 mkw.
Prosushi wybiera Browary Warszawskie na swoją drugą lokalizację w stolicy
31 października w Browarach Warszawskich otwiera się nowa restauracja, serwująca autorską kuchnię inspirowaną smakami Azji, głównie Japonii. Jest to trzecia lokalizacja Prosushi w Polsce.



