[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na #scf2025fall pokażemy nowe projekty

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W ub.r. Cukiernia Sowa otworzyła 12 lokalizacji, zarówno w nowych miejscach, jak i lokale po remodelingu. 29 stycznia br. otworzyła zaś 9. placówkę we Wrocławiu.
Grupa InPost rozbudowała swoją sieć w Hiszpanii i Portugalii do ponad 12 000 punktów. We Francji liczba urządzeń Paczkomat przekroczyła już 7 000, a PUDO 10 000.
Sieć Woolworth powiększyła się o kolejne trzy lokalizacje. Otworzyła nowe sklepy w Przemyślu, Ostródzie i Łodzi. Tym samy sieć zwiększyła się do 48 placówek w Polsce.
Rituals Cosmetics umacnia swoją pozycję na polskim rynku. 29 stycznia br. otworzył kolejny salon, tym razem w Tarnowie. Zajmuje powierzchnię 176 mkw.
1 lutego otwarty zostanie trzeci salon stacjonarny CentrumRowerowe.pl. Tym razem na lokalizację sklepu wybrane zostało Trójmiasto. Będzie mieć powierzchnię blisko 3000 mkw.
Analiza zachowań konsumentów w restauracji typu fast food wykazała, że w ub.r. w pizzeriach spadł ruch o 3,6%. Z kolei w lokalach oferujących kanapki i dania z kurczaka wzrósł on o 4,2% rdr.
Będąca w portfolio firmy „7 Street Łukasz Błażejewski” marka „Frentzza – Pizza & Friends” otworzyła w styczniu 2025 r. lokal w Lubaniu. Znajduje się przy ulicy Kościuszki 25.
Wartość transakcji zrealizowanych w całym 2024 roku wyniosła ponad 5 mld euro. Najwięcej z tej kwoty zainwestowano w biura, na drugim miejscu znalazł się sektor handlowy,
Nadzwyczajne walne zgromadzenie przyjęło zmianę nazwy IMMOFINANZ AG na CPI Europe AG. Dzięki nowej nazwie powiązanie firmy z CPI Property Group będzie również wyraźnie widoczne na zewnątrz.
Galeria Przymorze zamknęła 2024 r. z bogatym bilansem działań prozdrowotnych, ekologicznych i kulturalnych. Mieszkańcy mogli wziąć udział w wydarzeniach promujących m.in. zdrowie, ekologię, kulturę.
Sprzedaż netto sieci Action w 2024 roku wzrosła do 13,8 mld euro. W 2024 r. otworzyła 352 lokalizacje, kończąc rok z łączną liczbą 2 918 sklepów w 12 krajach europejskich.
W całym roku finansowym 2024 sprzedaż netto grupy H&M wyniosła 234 478 mln SEK (236 035). Około 30% sprzedaży stanowiły sklepy internetowe. Grupa planuje w 2025 r. otwarcie około 80 nowych sklepów.