[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na #scf2025fall pokażemy nowe projekty

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W celu wspierania elektromobilności w Polsce sieć Lidl rozpoczęła udostępnianie stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Obecnie klienci Lidl Polska mogą korzystać już z 250 takich ładowarek.
Westfield Arkadia zamyka ub.r. z prawie 100 proc. poziomem komercjalizacji. Podpisanych zostało ponad 30 nowych oraz przedłużeń umów najmu. Został otwarty m.in. sklep Uniqlo, a także salon Arket.
Marcin Nawrocki dołączył do zespołu Komfort, obejmując stanowisko COO. Od lutego jego głównym zadaniem jest nadzór nad rozwojem i transformacją sieci sklepów własnych oraz franczyzowych.
Rituals Cosmetics osiągnął w ub.r. przychody na poziomie 2,1 mld euro, z organicznym wzrostem o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Marka kontynuuje też globalną ekspansję.
NEONET stał się częścią grupy x-kom w wyniku przejęcia 51-proc. pakietu udziałów firmy. Konsolidacja pozwoli na dalszą restrukturyzację oraz odbudowę marki Neonet.
Przystanek Karkonosze na przedmieściach Karpacza przyciąga najemców zainteresowanych ekspansją w regionie. Obiekt jest w trakcie budowy, a jego otwarcie spółka zaplanowała na sierpień 2025 r.
Wydłużyła się lista najemców Designer Outlet Gdańsk. Swoje lokale otworzyły marki: Trespass, Jack & Jones oraz Gorąco Polecam. SMAKI Z PIEKARNI oraz po przeprowadzce Mountain Warehouse.
30 stycznia został otwarty drugi w Bydgoszczy lokal Carat Kebab. Znajduje się w dzielnicy Fordon przy ulicy Twardzickiego 60. Operatorem Carat Kebab jest firma „7 Street Łukasz Błażejewski”.
Jeszcze tej wiosny do Galerii Katowickiej zawitają nowoorleańskie rytmy i gorący klimat prosto z ulic Luizjany. Po zapowiedzi ekspansji na Dolnym Śląsku sieć planuje otwarcie kolejnych restauracji.
W Gdańsku pojawił się pierwszy na Pomorzu butik marki Lindt & Sprungli. W sklepie o powierzchni 46 metrów kwadratowych dostępny jest szeroki asortyment słodkości.
Z badania Barometr Retail wynika, że połowa firm handlowych dostosowuje swoje strategie kosztowe co kwartał. Coraz częściej strategie te uwzględniają także elementy zrównoważonego rozwoju.
Łączne obroty PSH Lewiatan w 2024 roku osiągnęły poziom 17,5 mld złotych i były wyższe o 5,1% niż rok wcześniej. Łączna liczba zrzeszanych placówek wyniosła 3255.