komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Nowa inicjatywa w CH Pogoria
Z inicjatywy Pałacu Kultury Zagłębia od 31 grudnia w centrum handlowym Pogoria w Dąbrowie Górniczej funkcjonuje bank kultury. Obostrzenia związane z pandemią w różnym stopniu dotknęły wiele branż. Galerie sztuki od miesięcy z utęsknieniem czekają na ponowne otwarcie. Aby umożliwić miłośnikom sztuki kontakt z zasobami…
4F inwestuje w rozwój logistyki
Panattoni finalizuje pierwszy etap budowy magazynu dystrybucyjnego dla polskiej marki 4F należącej do firmy OTCF S.A. Obiekt w formule BTS powstaje w Czeladzi i docelowo będzie miał 67 tys. mkw. powierzchni. Zakończenie budowy I etapu nastąpi w lutym 2021 roku, a magazyn…
Intersport: przygotowujemy się na powrót do normalności
Rok 2021 zaczyna się źle z powodu lockdownu sklepów do 17 stycznia, ale mamy nadzieję, że to koniec złych informacji. Przygotowujemy się na powrót do normalności. Planujemy stopniowe zwiększanie sprzedaży od wiosny, aby najpóźniej jesienią powrócić do zakładanych planów biznesowych – informuje zarząd sieci…
Sweet Gallery zapowiada dynamiczną ekspansję w 2021 i nowe koncepty
Sweet Gallery – operator kilku marek gastronomicznych – zapowiada, że 2021 rok będzie dla firmy czasem największego rozwoju. Spółka ma zakontraktowane ponad 200 otwarć i planuje wprowadzenie dwóch nowych konceptów handlowych. – 2021 rok będzie dla nas okresem…
VRG: segment jubilerski z dobrym wynikiem w grudniu
Spółka VRG poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2020 roku wyniosły około 130,7 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2019 roku o około 17,1 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – grudzień…
[WYWIAD] Bogusław Pawlik, Verdeho: galerie handlowe są o krok do przodu przed wytycznymi
Galerie handlowe są dobrze przygotowane do obostrzeń i wytycznych sanitarnych. Robią wszystko, żeby było bezpiecznie i stosują się do wszystkich wytycznych rządu i innych instytucji. Uważam nawet, że są o krok do przodu przed wytycznymi – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Bogusław Pawlik, dyrektor zarządzający,…
Netto: mijający rok był dla nas bardzo wymagający
Jeszcze przed końcem roku 2020 pięć miast w Polsce zyskało całkiem nowe sklepy Netto. Sieć powiększyła się o sklepy w Ełku, Mrągowie, Poznaniu i Mościskach k. Warszawy. Otwarcia były wynikiem realizacji strategii marki, opartej o koncept 3.0. Wszystkie nowo otwierane sklepy…
Bobby Burger otwiera drugi lokal w Bydgoszczy
Sieć gastronomiczna Bobby Burger pomimo pandemii nie rezygnuje z ekspansji. W ostatnim czasie marka pojawiła się w Bydgoszczy. Jest to drugi lokal tej sieci w mieście i pierwszą restauracją w regionie, zlokalizowaną w centrum handlowym. Bobby Burger – największa polska sieć burgerowni otworzyła swój lokal…
[BADANIE] 43 proc. Polaków woli zakupy w realu. Na pandemii zyskały lokalne sklepy spożywcze
Ecommerce w obliczu pandemii nabiera rozpędu, ale żywność wciąż wolimy kupować stacjonarnie. 43 proc. Polaków potwierdza, że większość zakupów robi w tradycyjnych sklepach. Na pandemii zyskały lokalne sklepy spożywcze. Ponad 1/3 ankietowanych deklaruje, że w obecnej sytuacji kupuje tylko w małych punktach zlokalizowanych niedaleko…
Trendy w ecommerce na 2021: opłaty ratalne za zakupy online i opcja “buy now – pay later”
Według eMarketera wartość sprzedaży w internecie w USA wzrosła w 2020 r. o 18 proc. Statista podaje, że dla Niemiec ten wzrost wyniesie 22 proc., dla Francji 27 proc., a dla Wielkiej Brytanii 31 proc. Dla Polski prognozowany jest ponad 30-procentowy wzrost…
[RAPORT] KPMG: marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów
Marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów i zostały ocenione wyżej niż w ubiegłym roku – wynika z raportu KPMG w Polsce pt. „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości” Firmy w Polsce pomimo pandemii COVID-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów…
[WYWIAD] Krzysztof Gaczorek, KG Group: wchodzimy w etap dynamicznego rozwoju sieci Atut
Od początku działalności na rynku komercyjnym stawiamy na bardzo dobrze przemyślane projekty znajdujące się w świetnie skomunikowanych lokalizacjach, dlatego nawet jeśli pojawiła się chwilowa niepewność na rynku, to nie obawialiśmy się, że to wpłynie na nasze przyszłe projekty – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF…