[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na #scf2025fall pokażemy nowe projekty

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W strefie restauracyjnej Designer Outlet Gdańsk otworzyła się piekarnio-kawiarnia Gorąco Polecam. SMAKI Z PIEKARNI. Zajmuje lokal o powierzchni 84 mkw.
22 stycznia 2025 roku Rituals Cosmetics otworzy najnowszy sklep w jednym z kluczowych punktów Warszawy - Złotych Tarasach. Będzie się znajdował na paterze na parterze centrum handlowego.
Rok 2025 Pako Lorente rozpoczyna od otwarcia nowego salonu w Galaxy w Szczecinie. Sklep znajduje się on w nowej lokalizacji i został stworzony w nowym, wyjątkowym koncepcie.
Z dniem 1 stycznia 2025 r. nowym zarządcą Galerii Chełm została Sierra Balmain. Spółka odpowiedzialna będzie za nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem obiektu.
IV kw. ub.r. był dla Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy czasem dynamicznych zmian i podnoszenia jakości oferty. Zadebiutowały nowe marki, jak i miały miejsce rozbudowy dotychczasowych lokalizacji.
Wg wstępnych wyników przychody Jeronimo Martins wzrosły w 2024 roku o 9,3 proc., osiągając 33,47 mld euro. Biedronka wygenerowała z tego 23,6 miliarda euro. Otworzyła 187 nowych sklepów.
Galeria Korona Kielce nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Salon marki Triumph zmienił lokalizację. Mieści się obecnie na poziom +1, obok sklepu Guess.
26 stycznia zostanie zamknięta większość sklepów stacjonarnych marki The Body Shop w Polsce. Ostatecznie zakończy działalność w naszym kraju z dniem 22 lutego 2025 r.
Primark przygotowuje się do otwarcia sklepu w Felicity Lublin. Będzie to pierwsza lokalizacja marki w tym regionie Polski. Otwarcie sklepu jest zaplanowane na kolejny rok finansowy Primark.
Port Łódź w 2024 roku zwiększył swoją powierzchnię najmu o blisko 4.000 mkw. Centrum handlowe zanotowało odwiedzalność większą o blisko 5% w stosunku do roku poprzedniego.
Lagardère Travel Retail otwiera nowe lokale i modernizuje dotychczasowe przestrzenie na Lotnisku Chopina. Wśród nowych inwestycji jest otwarcie sklepu marki Victoria’s Secret w nowym koncepcie.
Pepco ogłosiło zmiany w strukturze operacyjnej, a także ambitne plany rozwoju na najbliższe lata. Tylko do końca br. Grupa Pepco planuje otworzyć 300 nowych sklepów.