

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
22 maja drogeria dm otworzyła piąty sklep w Warszawie, tym razem w Galerii Młociny. To 58. drogeria w Polsce. Powierzchnia sprzedaży sklepu wynosi 479 mkw.
Trei Real Estate Poland przeprowadził zmiany w strukturze kadrowej spółki. Do zarządu dołączyli Mariusz Cegielski oraz Dariusz Węglicki, którzy objęli stanowiska dyrektorów zarządzających.
Libero Katowice konsekwentnie poszerza swoją ofertę zakupową. 29 maja zadebiutuje TK Maxx. Nowy salon zostanie zlokalizowany na poziomie 1 i zajmie przestrzeń ponad 2000 mkw.
Od 22 maja mieszkańcy Krakowa będą mogli celebrować otwarcie kolejnej kawiarni Starbucks. Lokal o łącznej powierzchni 172 mkw. zlokalizowany jest w Designer Outlet Kraków.
LPP rozwija sieć sklepów Sinsay, nie tylko otwierając nowe placówki, ale tez modernizując istniejące. Tym razem marka odnowiła i powiększyła salon w Sosnowcu.
M1 Kraków zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Ofertę wzbogacił ponownie otwarty sklep marki 4F. Klienci znajdą go w sąsiedztwie salonu Molton i Reserved.
Centra handlowe Gemini Park w Bielsku-Białej, Tarnowie i Tychach udowadniają, że obiekty handlowe mogą być czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. Realizują również projekty edukacyjne i artystyczne.
W minionym okresie Answear.com znacznie poprawił swoją rentowność. Przychody wzrosły do 353 mln zł, co oznacza wzrost o 22 proc. rdr. Marża brutto wzrosła o 24 proc. rdr. do 140 mln zł.
W I kw. sieci handlowe zaoferowały ich o 11,7% więcej niż rok wcześniej. W analogicznym okresie ub.r. przybyło rdr. tylko 1,5% takich ofert. Najbardziej zwiększyły liczbę promocji sieci cash&carry .
Galeria Twierdza Kłodzko umocniła swoją pozycję dzięki nowo uruchomionej części parku handlowego. Obiekt o powierzchni blisko 4200 mkw. został oddany do użytku 15 maja 2025 r.
Lista najemców zarządzanej przez Nhood Services Poland Galerii Bronowice jest coraz dłuższa. Do nowych sklepów dołączyła piekarnia Awiteks. 17 kwietnia otworzyła swoją placówkę na poziomie zero.
Do grona najemców Outlet Park w Szczecinie dołączyła marka OUTLY, która otworzyła salon. Klienci znajdą tam szeroką gamę oprawek okularowych, jak i przeciwsłonecznych. Salon znajduje się na parterze.