komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Grupa WITTCHEN notuje w II kwartale niewielki wzrost sprzedaży
W drugim kwartale 2025 roku Grupa WITTCHEN osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 113,4 mln zł. To oznacza wzrost o 0,5% względem analogicznego okresu ubiegłego roku.

LCP Poland, part of M Core kupuje pięć projektów deweloperskich parków handlowych
LCP Poland, part of M Core, jeden z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku retail parków otwieranych pod marką M Park, podpisał umowę kupna pięciu projektów deweloperskich.

RTV Euro AGD ma w Polsce już 348 lokalizacji
W ostatnim tygodniu czerwca sieć RTV Euro AGD otworzyła kolejne sklepy w Prudniku i Łomży. W ten sposób zwiększyła swoją obecność do 348 salonów w 233 miastach Polski.

Ulla Popken zapowiada otwarcia nowych salonów
Niemiecka marka plus size Ulla Popken, która ma w Polsce 5 salonów stacjonarnych, stawia na rozwój i zapowiada otwieracie nowych salonów i rozszerzenie oferty e-commerce.

LCP Properties: kolejnych 10 obiektów z certyfikatem BREEAM
LCP Properties, należący do międzynarodowej grupy M Core, kontynuuje prace w zakresie certyfikacji BREEAM swojego portfela. Firma zakończyła właśnie certyfikację kolejnych 10 nieruchomości.

Grupa H&M zapowiada redukcję sieci salonów
W tym roku Grupa H&M planuje zamknąć około 200 sklepów przy równoczesnym otwarciu 80. O perspektywach rozwoju, zagrożeniach i szansach mówi Daniel Ervér, CEO, Grupy H&M.

DEALZ zostaje w katowickim Supersamie na kolejne 5 lat
Międzynarodowa sieć sklepów DEALZ, oferująca produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach, przedłużyła umowę najmu w katowickim Supersamie na kolejne 5 lat.

[KOMENTARZ] Andrzej Parylak, EY Polska: AI w retailu to nowa dźwignia wzrostu
Sztuczna inteligencja staje się kluczowym elementem strategii rozwoju w wielu branżach, a sektor retailowy nie jest wyjątkiem - w komentarzu dla SCF News Retailnet.pl pisze Andrzej Parylak, EY Polska

Globalworth: trwa seria wyjątkowych wydarzeń z okazji 95-lecia Renomy
6 lipca w samym sercu Wrocławia odbędzie się wydarzenie, które połączy pokolenia, rytmy i smaki. Z okazji 95-lecia Renomy zaplanowano wieczór z muzyką na żywo.

[BADANIE] Dlaczego klienci online porzucają koszyki
Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę. “Cyfrowa cierpliwość” kończy się szybko.

Echo Investment: Fuzja wchodzi w wakacje z mocną ofertą
W pierwszym tygodniu lipca Fuzja ponownie stanie się wakacyjnym sercem Łodzi. Industrialna przestrzeń przy ul. Milionowej 6a wypełni się kinem plenerowym, muzyką klasyczną i elektroniczną.

Marcin Klammer, PRCH: centra handlowe odzyskały w kwietniu swoją dynamikę
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) opublikowała kwietniowe dane dla branży obiektów handlowych na bazie dwóch największych i najbardziej wiarygodnych wskaźników w Polsce