Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for bafra-kebab/

[WYWIAD] Katarzyna Krzemińska-Malon, Bafra Kebab, Sweet Gallery: plan na 2022 to 150-200 nowych punktów

Zeszły rok był najbardziej intensywny, jeśli chodzi o przyrosty Bafra Kebab. Przed pandemią mieliśmy zaledwie 40 punktów w Polsce. W lutym 2022 roku mamy ich już ponad 120. Plany rozwojowe na 2022 rok, to otwarcie 150-200 nowych punktów sprzedaży – mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Krzemińska-Malon, Bafra Kebab, Sweet Gallery. Sweet Gallery to gastronomiczny koncept franczyzowy kojarzony przede wszystkim z ponad 650 lokalizacji Lodolandii. Tymczasem […]

Sweet Gallery: W 2022 Bafra Kebab chce mieć 200 nowych punktów

Bafra Kebab otworzyła już ponad 100 punktów. W 2022 roku franczyzodawca zamierza podwoić tę liczbę. Mają w tym pomóc nowe zasady współpracy franczyzowej. Od stycznia 2022 roku firma Sweet Gallery, właściciel marki Bafra Kebab, umożliwiła franczyzobiorcom wynajęcie przyczepy Bafra Kebab na 12 miesięcy bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem. Koszty wyprodukowania i wyposażenia przyczepy ponosi spółka, która następnie przekazuje ją w wynajem franczyzobiorcy. – Oferujemy […]

Bafra Kebab: szybszy rozwój i platforma zgłaszania lokalizacji

Bafra Kebab – franczyzowy koncept gastronomiczny należący do Sweet Gallery rusza z aktywnym poszukiwaniem nowych lokalizacji. Sieć, która w okresie pandemii z 40 lokalizacji urosła do 130, przygotowała specjalną platformę, która ma ułatwić zgłaszanie lokalizacji pod nowe punkty Bafra Kebab. – Platforma https://zglosmiejsce.bafrakebab.pl/ powstała, by ułatwić zarządcom obiektów handlowych i właścicielom gruntów kontakt z nami. Na pewno przyspieszy procedowanie tematów związanych z nowymi lokalizacjami – mówi dla Retailnet Damian […]
sigelato-scf-2021

Sweet Gallery: nowe punkty, nowe usługi i nowe rynki

Sweet Gallery (właściciel brandów Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab) otwiera nowe punkty w Polsce i za granicą. Jak informują przedstawiciele firmy, mimo końca wakacji, lody wciąż się sprzedają, a firma podpisuje nowe umowy franczyzowe na koncept Lodolandia. Podobne tempo notuje całoroczny koncept franczyzowy, sieć Bafra Kebab. W kolejce do otwarcia jest kilkadziesiąt nowych punktów. Sweet Gallery jest wystawcą i partnerem gastronomicznym […]
Damian Chmielowiec, Dyrektor Działu Komercjalizacji Sweet Gallery

[WYWIAD] Damian Chmielowiec, Sweet Gallery: nasz ambitny wzrost idzie w parze z ogromnymi zmianami firmy

W 2020 roku mieliśmy na koncie 109 nowo otwartych punktów. Rok później już otworzyliśmy tych punktów 230, a rok 2022 zakończyliśmy otwarciem ponad 400, co w sumie daje nam ponad 800 punktów po 10 latach na rynku. Myślę, że to najlepiej pokazuje progres jaki zrobiliśmy na przestrzeni ostatnich lat – mówi w rozmowie z Retailnet Damian Chmielowiec, Dyrektor Działu Komercjalizacji Sweet Gallery Jak podsumuje Pan 2022 rok […]

[WYWIAD] Krzysztof Olesiak, Sweet Gallery: 2021 to najważniejszy rok w rozwoju naszej firmy. Idziemy na rekord

W tym roku otworzyliśmy już 150 nowych punktów. To nasz rekord całoroczny. W związku z tym tak naprawdę wszystko, co nam się uda jeszcze otworzyć w tym roku, to będzie już powyżej założeń i planów. Mogę żartobliwie powiedzieć, że teraz idziemy już na rekord – mówi w rozmowie z Retailnet Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery Sp. z o.o Sp. k. Sweet Gallery jest partnerem gastronomicznym i wystawcą Shopping Center Forum. […]

Sweet Gallery zapowiada dynamiczną ekspansję w 2021 i nowe koncepty

Sweet Gallery – operator kilku marek gastronomicznych – zapowiada, że 2021 rok będzie dla firmy czasem największego rozwoju. Spółka ma zakontraktowane ponad 200 otwarć i planuje wprowadzenie dwóch nowych konceptów handlowych. – 2021 rok będzie dla nas okresem największego rozwoju firmy. Mamy zakontraktowane 209 otwarć więc poszerzamy zaplecze biurowe, logistyczne, zatrudniamy ludzi. Chcemy także wprowadzić dwa pilotażowe całkiem nowe […]
k-szklarska-swet-gallery-wystawca-scf-2021

[WYWIAD] Karolina Szklarska, Sweet Gallery: widzimy ogromny potencjał w retail parkach

Mimo pandemii nie zwolniliśmy tempa, a wręcz nawet mogę powiedzieć, że nasz biznes rozwija się w szybszym tempie, niż sami się tego spodziewaliśmy. Współpracujemy z największymi galeriami w całej Polsce i nie rezygnujemy z tej współpracy. Widzimy także ogromny potencjał w retail parkach i w centrach typu convenience w których nie ma klasycznych food courtów. My taką ofertę świetnie uzupełniamy i uatrakcyjniamy – mówi w rozmowie z Retailnet Karolina Szklarska, Expansion Manager Sweet Gallery. Sweet Gallery […]