komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy otwarto nowy lokal marki Asia Mama. jest to czwarte miejsce pod tym szyldem w Polsce i drugie w stolicy.
Aura Park Szczecinek dynamicznie się rozwija – do projektu Acteeum Group i Terg SA dołączyła grupa LPP. Marki Reserved, Sinsay, Cropp i House zajmą ponad 3 000 mkw., wzbogacając ofertę modową parku.
Nowa Stacja w Pruszkowie rozwija się dalej – najemcy powiększają lokale, a wkrótce dołączy znana marka kosmetyczna, a foodcourt rozszerzy swoją ofertę.
YES otwiera nowy rozdział w swojej obecności w Łodzi. W jednym z kluczowych punktów sprzedaży w kraju, Manufakturze w Łodzi, marka wprowadziła świeży, autorski koncept salonu.
Woolworth jibrtnuuje ekspansję i otworzył dwa nowe sklepy. Nowe placówki w Skierniewicach i Legnicy oferują szeroki wybór produktów na przestrzeni sprzedażowej przekraczającej 880 mkw. każda.
21 października w sali obrad Rady Miasta Krakowa nagrodzono laureatów plebiscytu „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”. Galeria Kazimierz po raz trzeci zdobyła tytuł „Miejsca Wyjątkowo Przyjaznego”.
Po pierwszej rocznicy mamy zadowolonych najemców i klientów – projekt żyje dzięki wciąż rosnącej odwiedzalności i atrakcyjności oferty - mówi Paweł Materny, twórca koncepcji San Park Piaseczno.
Action, sieć dyskontów niespożywczych, kontynuuje ekspansję w Polsce. 18 października został otwarty czwarty sklep marki w Kielcach i 433. w Polsce. Placówka zajmuje powierzchnię 893 mkw.
Jesień w Galerii Kazimierz nabrała kolorów dzięki Dyniowemu Polu – darmowej atrakcji na zewnętrznym placu. To idealne miejsce na rodzinny spacer w sercu Krakowa, dostępne do 2 listopada.
Instalacja fotowoltaiczna Leroy Merlin w Koszalinie (250 kWp) dostarczy ok. 250 MWh energii rocznie, wspierając wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.
Grupa Mex Polska szacuje, że po III kw.. skonsolidowane przychody Grupy przekroczą 93,3 mln zł. Pozwoli to na utrzymanie dwucyfrowego wzrostu na poziomie 17,2 proc. rdr.
Polscy e-konsumenci są coraz bardziej wymagający – 86% oczekuje dostawy w maks. 48 godzin, a 70% otrzymuje przesyłki na czas. Szybkość i niezawodność stają się kluczowe dla lojalności wobec e-sklepów.