komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[BADANIE] ZPPHiU: internet napędza sprzedaż w centrach handlowych
Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie ZPPHiU i PSNPH wskazują, że aż 52% klientów centrów handlowych odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem produktu wyszukanego w Internecie.
Sieć drogerii dm umacnia pozycję w Wielkopolsce
21 listopada przy ul. Gdyńskiej 32 drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w Koziegłowach. Będzie to 6. drogeria w województwie wielkopolskim i 43 w Polsce. Powierzchnia sklepu wynosi 469,86 mkw.
Sieć KOKU Sushi wprowadza nowy koncept restauracji
KOKU Sushi wprowadza nowy koncept franczyzowy. Restauracja KOKU Sushi Basic to mniejszy lokal, niższe koszty inwestycji, nowoczesny wystrój utrzymany w minimalistycznym stylu.
Centra Gemini Park wzmacniają ofertę w segmencie turystyki
Salon Anex Tour pod koniec roku zadebiutuje w Gemini Park Tychy. Natomiast w Gemini Park Bielsko-Biała lokal pod szyldem Anex Tour działa już od 10 października.
Komputronik stawia na rozwój poprzez omnichannel
Odpowiadając na potrzeby klientów Komputronik wprowadza aplikację zakupową. Ma ona zapewnić użytkownikom wygodę w dokonywaniu transakcji handlowych oraz dostęp do atrakcyjnych ofert.
[BADANIE] MediaMarkt: Polacy chętnie korzystają z promocji na Black Week
6 na 10 naszych rodaków regularnie korzysta z promocji podczas Black Week, a dodatkowe 12% planuje zrobić to w tym roku. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla MediaMarkt.
Galeria Pomorska z nową odsłoną salonu kluczowego najemcy
15 listopada w Galerii Pomorskiej otwarto dla klientów zmodernizowany, powiększony do 350 mkw. lokal sportowej marki 4F. Został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem sieci, pod hasłem BLACK.
[BADANIE] UCE RESEARCH: wciąż wysoka dynamika wzrostu cen
Drożyzna w sklepach konsekwentnie idzie w górę. Według analizy ponad 86 tys. cen detalicznych, w październiku br. zakupy zdrożały średnio o 5,4% rdr.
Benefit Systems niezmiennie na fali wzrostu
W III kw. br. przychody Benefit Systems wyniosły 835,9 mln zł, a zysk operacyjny 199,0 mln zł. Zyski odzwierciedlają bardzo dobrą sytuację w obszarze kart sportowych i klubów fitness.
ESG: Wrocław Fashion Outlet redukuje zużycie energii
Najemcy Wrocław Fashion Outlet pozytywnie odpowiedzieli na wyzwanie redukcji zużycia energii na wynajmowanych powierzchniach w ramach konkursu organizowanego przez centrum. Obniżono zużycie o-1,86%.
SMYK rośnie i ma już 250 lokalizacji w całym kraju
Od 21 listopada w Aura Park w Garwolinie klienci mogą robić zakupy w sklepie sieci SMYK. Czeka na nich szeroki wybór odzieży i obuwia, zabawek i wielu innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat.
Apsys Polska rozbija bank podczas XV gali PRCH Retail Awards!
4 złote, 9 srebrnych i jedna specjalna to nagrody, które Apsys Polska zdobył w tym roku podczas jubileuszowej XV edycji konkursu organizowanego przez PRCH.