

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Centrum handlowe Fort Wola jest pierwszą galerią w Warszawie, która w pełni wdrożyła system TotuPoint. Dzięki czemu zwiększyła swoją dostępność dla osób niedowidzących.
W ciągu ostatniego roku udział polskiego kapitału w zakupach inwestycyjnych na rynku nieruchomości komercyjnych wzrósł dwukrotnie. W I pół. br. udział rodzimego kapitału wzrósł z 6 do 12 proc.
Sieć klubów fitness Xtreme Fitness Gyms otworzyła w tym roku 22 kluby, a kolejne 22 zostaną niedługo otwarte. 17 października został otwarty w Augustowie 80. klub na mapie Polski.
18 października w Focus Park w Rybniku został otwarty punkt Crazy Bubble w nowym, większym lokalu. Znajduje się na poziomie 1, naprzeciwko salonu Sinsay.
Galeria Młociny nieustannie wzbogaca swoją ofertę. Do listy najemców dołączył Sakura Ramen & Sushi. Nowy koncept został otwarty na poziomie +2. Klienci mogą tam posmakować japońskich specjałów.
Wg Cushman & Wakefield trzeci kwartał przyniósł kontynuację wysokiej aktywności deweloperskiej. Nowe otwarcia zostały kompletnie zdominowane przez parki handlowe.
Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP, złożył rezygnację z pełnionej funkcji. Marcin Bójko, dotychczasowy dyrektor finansowy LPP, zostanie zgłoszony jako kandydat do powołania w skład zarządu.
Mex Polska rusza z dwoma nowymi lokalami w centrum Katowic. O północy, z 18 na 19 października ponownie zostanie otwarta Pijalnia Wódki i Piwa. W sąsiedztwie zagości też Chicas&Gorillas.
Od 2020 roku rozwój parków handlowych w Polsce znacząco przyspieszył. Obecnie funkcjonuje 260 dużych parków handlowych (o GLA powyżej 5 000 mkw.) o łącznej powierzchni 2,9 mln mkw. GLA.
Sąd potwierdził decyzję prezesa UOKiK w sprawie nieuczciwych praktyk Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki. Sąd ustalił karę za wykorzystywanie przewagi kontraktowej na ponad 506 mln zł.
Zalando udoskonalił wirtualną przymierzalnię. Klienci mogą stworzyć trójwymiarowego awatara opartego na ich własnych wymiarach ciała, co zapewnia lepsze odwzorowanie dopasowania produktów.
Biuro podróży Itaka otworzyło nowy lokal w Galerii Raj w Dębicy. Salon firmowy zajmuje powierzchnię 25 mkw. Nowy punkt od kilku miesięcy przyciąga klientów zainteresowanych wakacyjnymi ofertami.