komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Krzysztof Bajołek, Answear.com: ponownie wkroczyliśmy na drogę dynamicznego wzrostu
Answear.com w III kwartale 2024 roku wg wstępnych wyników uzyskał przychody ze sprzedaży na poziomie 344 mln zł. Oznacza to wzrost o 26 proc. rdr.
Wojas coraz więcej sprzedaje w salonach stacjonarnych
W okresie styczeń wrzesień br. wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Wojas wyniosła 283 104 tys. PLN. Była wyższa o 3,5 % w stosunku do wyników osiągniętych w analogicznym okresie ub.r.
Empik kontynuuje ekspansję salonów stacjonarnych
4 października w Nowych Bielawach w Toruniu zadebiutował salon Empik. Klienci mogą liczyć na dostęp do szerokiej i ciekawej oferty kulturalnej, rozrywkowej i lifestylowej.
Ingka Centres: Ogrody Ulricha świętują 2. rocznicę istnienia
Ogrody Ulricha, zrewitalizowane szklarnie mieszczące się na warszawskiej Woli, obchodzą swoje drugie urodziny. Z tej okazji przygotowały dla klientów serię wydarzeń.
G City Europe: UNIQLO wybiera Wars Sawa Junior
Wars Sawa Junior w ścisłym centrum Warszawy, należący do G City Europe – stanie się lokalizacją dla stałego sklepu Uniqlo w Polsce. Sklep będzie miał powierzchnię sprzedaży wynoszącą 1 779 mkw.
Sprzedaż Grupy Wittchen pod wpływem słabszego popytu i nasilającej się konkurencji
Według wstępnych szacunków, w trzecim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 115,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, tj. o 10% mniej w porównaniu z analogicznym okresem 2023 roku.
Guess wśród najemców Designer Outlet Kraków
KG Group buduje centrum handlowe Designer Outlet Kraków, za zarządzanie nim i proces najmu odpowiada ROS Retail Outlet Shopping. Wśród najemców znajdzie się marka Guess.
Centrum Handlowe Targówek wzmacnia ofertę modową
Wydłużyła się lista najemców Centrum Handlowego Targówek w Warszawie. Swój salon otworzyła marka Pitbull. Znajduje się ona na parterze obok wejścia A.
Zmiany w kadrze zarządzającej Komputronik S.A. w ramach strategii wzmocnienia omnichannel
Komputronik S.A podjął decyzję o wzmocnieniu swojej struktury, łącząc ze sobą poszczególne działy związane ze sprzedażą internetową i stacjonarną oraz centrum obsługi klienta, a także struktury marketingu z obszarem digital development.
InPost otwiera największy hub logistyczny w Polsce
Docelowo na 36 tysiącach m2 obsługiwane będzie nawet 85 tysięcy paczek na godzinę
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, otworzyła nowe, największe w Polsce centrum logistyczne.
Marka Kamalion kontynuuje dynamiczny rozwój w Polsce
Kamalion działa już rok na polskim rynku. Otworzył 16 sklepów na terenie całego kraju. Kamalion nie zwalnia tempa i planuje zakończenie 2024 roku z ponad 20 lokalizacjami w Polsce.
ECE: Forum Koszalin z coraz dłuższą listą najemców
Forum Koszalin wzbogaciło się o 7 nowych lokali. Tylko w tym roku w centrum pojawiały się takie marki, jak Sephora, Regatta, Pit Bull West Coast, Castellari, Itaka, Tui, Smoke Shop.