komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Podwarszawski park handlowy z ofertą dla dzieci
Do grona najemców San Parku Piaseczno dołączył Smyk. Salon marki urządzony w najnowszym koncepcie zajmie ponad 600 mkw. Na terenie San Parku Piaseczno będzie ponad 40 sklepów marek wielu branż.
Empik otwiera swoje salony w Świebodzinie i Jarocinie
9 sierpnia Empik otworzył nowy, większy salon w Świebodzinie – w Parku Handlowym Karuzela. Natomiast 21 sierpnia nastąpi otwarcie pierwszego Empiku w Jarocinie.
Grzegorz Pękalski, Karuzela Holding: sektor parków handlowych dowiódł swojej odporności
Sektor parków handlowych dowiódł swojej odporności w wielu różnych cyklach gospodarczych i staje się coraz bardziej atrakcyjny - mówi Grzegorz Pekalski.
Do listy najemców Libero w Katowicach dołączyły dwie marki
Swoje sklepy otworzyły Top Secret i 5-10-15. Znajdują się one na poziomie zero. Należąca do Echo Investment Galeria Libero w Katowicach jest wynajęta prawie w 100 procentach.
Colliers: łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych przekroczyła 13 mln mkw
W I połowie 2024 roku podaż nowej powierzchni w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby w kraju przekroczyły 13 mln mkw.
Designer Outlet Gdańsk na etapie dużej metamorfozy
W ostatnich miesiącach Designer Outlet Gdańsk przechodzi metamorfozę związaną z rozbudową centrum, które zyskuje dodatkową powierzchnię handlowo-usługową.
Grupa InPost mocno zaznacza swoje miejsce w świecie sportu
Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, została nowym Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt – czołowego klubu hiszpańskiej LaLiga.
[WYWIAD] Tomasz Trzósło, EPP: Nasze obiekty handlowe to destynacje zakupowe i miejsca spotkań
Przebudowy rozbudowy czy zmiany funkcji. W mojej ocenie będzie to główny obszar zainteresowania właścicieli i zarządców obiektów handlowych - mówi Tomasz Trzósło, prezes zarządu EPP.
Jeronimo Martins: Hebe chce zamknąć rok 2024 z 30. nowymi sklepami
Hebe osiągnęło w Polsce dobre wyniki w pierwszym półroczu i zwiększyła sprzedaż o 22%. Trend sprzedaży i rentowności potwierdził skuteczność podejścia wielokanałowego.
[ANALIZA] Cushman & Wakefield: centra handlowe coraz bardziej zrównoważone
Cushman & Wakefield w swoim raporcie opisuje najnowsze wyzwania, z jakimi muszą się mierzyć centra handlowe. Aby nadążyć za trendami centra handlowe ewoluują ku obiektom zrównoważonym i angażującym.
LCP Properties: 19 września ruszy 49. M Park na terenie Polski
19 września LCP otworzy 49. M Park na terenie Polski, tym razem w Olsztynie. Obiekt przeszedł przez wszystkie niezbędne odbiory i pozwolenia, by niebawem zainicjować swoją działalność.
Apsys: Posnania All Inclusive, czyli sztuka budowanie relacji z klientami
W wakacje Posnania przygotowała dla klientów letnią akcję All Inclusive, w którą aktywnie zaangażowali się zarówno nowi, jak i dotychczasowi posiadacze Karty Stałego Klienta Posnanii.