#scf2025fall: kawiarnia Starbucks w nowej odsłonie centralnym punktem jesiennej edycji SCF

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Skechers sukcesywnie rozszerza swoją obecność na polskim rynku, otwierając nowe placówki. Tym razem marka postawiła na Manufakturę w Łodzi, gdzie otworzyła sklep o powierzchni 150 mkw.
W Kijowie odbyła się VII międzynarodowa specjalistyczna wystawa branży detalicznej i nieruchomości komercyjnych – RAU Expo 2024. Wśród uczestników była m.in. grupa przedstawicieli LPP.
W Gemini Park Tarnów został otwarty salon Reserved w najnowszym koncepcie. Otwarcie jest początkiem zmian, jakie nastąpią w ofercie modowej centrum handlowego.
Raportowanie ESG to obowiązkowy i wielu aspektach nowy, obowiązek, nałożony przez PE na firmy, operujące na terenie UE oraz ich dostawców. Niestety wytyczne są nieprzejrzyste, skomplikowane.
Kamalion, wywodząca się z Hiszpanii marka akcesoriów technologicznych jutro otworzy swój pierwszy sklep w stolicy. Będzie się on znajdować w Westfield Mokotów. Będzie on ósmym sklepem marki w Polsce.
Nhood Services Poland oferuje usługę speciality leasing. Postanowiła z niej skorzystać marka Gusto & Buon Gusto. Wystawi ona przez 2 tygodnie w Galerii Bronowice produkty regionalne z Włoch.
13 czerwca otworzył swoje podwoje Multibox w Nowych Lipinach. Sklepy zajmują łącznie 1300 mkw. powierzchni. Za komercjalizację obiektu odpowiadała firma RG-Leasing.
Bardzo dobre wyniki dotychczasowych wspólnych przedsięwzięć w Polsce oraz doskonała współpraca sprawiły, że Acteeum i BIG Shopping Centers ponownie łączą siły
Kolejne firmy dołączają do listy wystawców targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024 roku. Po raz pierwszy w ich gronie znajdzie się polskie przedsiębiorstwo ITCARD.
LPP Logistics, blisko dwa lata po przejęciu sterów nad kompleksową obsługą sieci zaopatrzenia i dystrybucji polskiej grupy odzieżowej LPP, wchodzi w kolejny etap znaczących inwestycji.
W Galerii Olimp zanotowano znaczące zmiany wśród najemców, które wpływają na jej krajobraz handlowy. Centrum stawia na innowacyjność poprzez wprowadzenie nowych marek i konceptów handlowych.
Naszym celem jest rozwój e-commerce w Tatuum. Polskie firmy w coraz większym stopniu rozwijają się dzięki internetowemu cross-border - mówi Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce Tatuum.