Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Żabka otwiera coraz więcej sklepów sezonowych w miejscowościach turystycznych, szczególnie w trakcie trwających okresów urlopowo-wypoczynkowych.
Nie wystarczy dobra lokalizacja – projekt musi wypełniać konkretną potrzebę, a nie tylko powielać istniejącą ofertę - w mówi Elżbieta Chmielowska, BNP Paribas Polska.
„Otwarcie naszej pierwszej restauracji w Wałbrzychu jest kluczowym krokiem w naszej ekspansji na ten obszar kraju" – mówi Łukasz B. Błażejewski z firmy „7 Street”.
W Ostrołęce powstaje park handlowy. W ramach projektu przewidziano dwukondygnacyjną zabudowę, która zaoferuje około 11.000 mkw. powierzchni handlowo-usługowej. Operatorem spożywczym będzie Auchan.
Wittchen kontynuuje ekspansję salonów stacjonarnych. 22 maja marka otworzyła nowy sklep w Krakowie w Designer Outlet Kraków. Lokal ma powierzchnię ponad 100 mkw.
W maju br. codzienne zakupy zdrożały o 5,7% rdr. To oznacza nieznaczne przyspieszenie dynamiki wzrostu cen względem kwietnia. Najmocniej podrożały owoce, bo o 13,2% rdr.
Liczymy, że wolumen na koniec 2025 roku przekroczy 5 miliardów euro. Wszystko będzie zależało od dużych transakcji - w szczególności w sektorze logistycznym czy handlowym - mówi Marcin Purgal
Nhood, Wilanów Park, Globalworth, Echo Investment i Galeria Libero oraz Galeria Sekunda są partnerami czerwcowego wydania SCF Magazine, który będzie dystrybuowany podczas targów #scf2025fall
MY Park – czeski inwestor i deweloper działający na rynku nieruchomości handlowych nabył od BHM Group sieć dziesięciu nowoczesnych parków handlowych A-Centrum
Do oferty Centrum Handlowego Tulipan dołącza jedna z najbardziej rozpoznawalnych
i dynamicznie rozwijających się marek modowych w Polsce – Sinsay. Nowy salon, zajmujący powierzchnię 500 m²
Froo, stworzona przez Grupę Żabka sieć sklepów modern convenience, otworzyła w Rumunii swój 100. sklep – zaledwie 12 miesięcy po wejściu na rynek. Ten kamień milowy potwierdza dynamiczny rozwój sieci.
Zakończyła się komercjalizacja parku handlowego w Nysie – wszystkie dostępne lokale mają podpisane umowy najmu. Ostatnim najemcą, który uzupełnił skład jest Xtreme Fitness.