komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
14 listopada na Lotnisku Chopina otwarto nowy McDonald’s w strefie Non-Schengen. Zarządza nim Lagardère Travel Retail. Lokal ma 28 miejsc i 45 mkw.
Klienci Kauflandu zyskują nową możliwość robienia zakupów spożywczych – teraz bez wychodzenia z domu. Sieć nawiązuje współpracę z Glovo i od 14 listopada oficjalnie uruchamia nową funkcjonalność.
MediaMarkt i Glovo rozpoczęły współpracę. Produkty z oferty MediaMarkt użytkownicy Glovo mogą już zamówić za pośrednictwem aplikacji. Usługa jest dostępna na terenie całego kraju.
Tym razem 66,5% dorosłych Polaków zamierza skorzystać z okazji zakupowych w ramach Black Friday. 18,8% rodaków nie planuje niczego kupować na wyprzedażach, a 14,7% pozostaje niezdecydowanych.
Designer Outlet Gdańsk został uhonorowany złotą statuetką PRCH Retail Awards w kategorii Przebudowa/Rozbudowa i Modernizacja Obiektu Handlowego Roku.
LPP Logistics uruchomiło pod Bukaresztem zautomatyzowany magazyn e-commerce 65 tys. mkw. Dzięki 1100 robotom obiekt będzie obsługiwać ponad 80 tys. zamówień dziennie.
12 listopada mieszkańcy Namysłowa zyskali nową przestrzeń do aktywności – w Smart Parku ruszył 135. klub sieci Xtreme Fitness Gyms, siódmy w województwie opolskim. Zajmuje 534 mkw. powierzchni.
Grupa ASBIS ogłosiła wejście w życie umowy inwestycyjnej dotyczącej przejęcia sieci 13. sklepów Samsung Brand Store w Polsce od MATRIX MEDIA. Wartość transakcji wyniosła 10 mln euro.
18 listopada w Szczecinie otwiera się kolejna kawiarnia Starbucks. Lokal o powierzchni 83 mkw. będzie znajdował się w Outlet Park. Będzie tam można rozkoszować się kultowymi napojami marki.
18 listopada w Warszawie odbędzie się uroczyste otwarcie pierwszego w Polsce flagowego salonu marki Nikon. Zajmie blisko 200 mkw. na drugim piętrze galerii Złote Tarasy.
Krakowski Kredens konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. IV kw. upłynie pod znakiem dalszej ekspansji w stolicy: drugi sklep w G City Targówek, obecność na Jarmarku w Blue City i rozwój e-commerce.
W Centrum Riviera otwarto nowy lokal marki Asia Mama – to już piąte miejsce pod tym szyldem w Polsce i pierwsze w Trójmieście. Marka konsekwentnie rozwija się na polskim rynku.