

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Nasza strategia zakłada długofalowy rozwój i wejście do coraz większej liczby lokalizacji w całym kraju" – podkreślał Marcin Detko, dm, podczas targów #scf2025fall.
W sierpniu Anna Rydzewska objęła stanowisko Head of Marketing w sieci Multikino. Odpowiada za strategię marketingową, e-commerce oraz komunikację marki.
Popeyes ogłasza swój kolejny debiut. Stolica Podkarpacia wkrótce doczeka się swojej pierwszej restauracji Popeyes. Nowy lokal powstanie w Millenium Hall.
Sieć Woolworth konsekwentnie rozszerza swoją obecność w Polsce. 2 października marka otworzyła dwa nowe sklepy jednego dnia – w Lesznie oraz Mysłowicach.
Polski handel ma własny alfabet: A – atrakcyjność, W – widoczność, F – funkcjonalność, T – technika, Z – zrównoważony rozwój. Te elementy i lokalizacja decydują o wartości nieruchomości.
Marketing centrów handlowych musi przejść systemową zmianę – mówiła na #scf2025fall Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, Mediadem. Standardowe narzędzia już nie wystarczają, potrzebna jest transformacja.
9 października drogeria dm otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Lubska. Sklep oferuje 437 mkw. powierzchni sprzedaży. Będzie to 1. drogeria dm w mieście, 4. w województwie lubuskim i 66. w Polsce.
W 2025 roku Netto świętuje wyjątkowy jubileusz – 30 lat obecności w Polsce. Pierwszy sklep zostal otwarty w Szczecinie w 1995 roku. Obecnie Netto posiada ponad 680 sklepów.
Kaufland został wyróżnion 3. miejscem w rankingu sieci handlowych MSC, który pokazuje, jak poszczególne firmy kształtują swoją ofertę produktów pochodzących ze zrównoważonych źródeł.
JD.com prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia niemieckiego koncernu Ceconomy, właściciela sieci handlowych MediaMarkt i Saturn. Wartość transakcji ma wynieść około 4 miliardy euro.
ONZ prognozuje, że do 2100 populacja Polski spadnie o połowę. Co to oznacza dla retail? O trendach i wyzwaniach demograficznych mówił Przemysław Dwojak, GfK – An NIQ Company, na #scf2025fall.
Answear.com w III kw. 2025 r. osiągnął 393 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 14% rdr, Utrzymał zakładaną dynamikę mimo trudnej bazy z poprzedniego roku.