komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Rośnie liczba obiektów handlowych w małych miastach. Wg CBRE w br. oddano 36 nowych nieruchomości, z czego 33 to parki handlowe. Już 1/3 powierzchni handlowej jest w miastach <100 tys. mieszkańców.
NEPI Rockcastle podjęła decyzję o mianowaniu Marka Noetzela na stanowisko Dyrektora Generalnego (CEO), ze skutkiem od dnia 1 kwietnia 2026 r. Zastąpi obecnego CEO, Rüdigera Dany’ego.
Stary Browar przyciąga klientów ofertą zakupową, kulinarną i kulturalną, m.in. wystawą Andy’ego Warhola. Niestandardowe projekty z zakresu customer experience to istotny wyróżnik obiektu.
Największy Rossmann w Białymstoku już otwarty! Wkrótce dołączą iSpot (pierwszy na Podlasiu) oraz Flying Tiger. CH Biała rozwija ofertę i umacnia pozycję topowej destynacji zakupowej regionu.
Apart kontynuuje ekspansję na rynku. Otworzył nowy salon w Andrychowie. To pierwszy salon tej sieci w regionie. Zajął przestrzeń o powierzchni blisko 160 mkw.
W III kw. Zalando utrzymało rentowny wzrost – GMV wzrosło o 21,6% do 4,2 mld euro, przychody o 26,5% do 3 mld euro, głównie dzięki włączeniu ABOUT YOU. Skorygowany EBIT wyniósł 96 mln euro.
Carrefour Polska rozszerza współpracę z Tchibo Coffee Service. W 40 hipermarketach sieci pojawią się kąciki kawowe Tchibo, oferujące świeżo parzoną kawę w strefach “Bistro Smacznie”.
Allegro i L'Oréal Polska rozszerzają współpracę, uruchamiając oficjalne sklepy DTC, by budować bezpośrednie relacje z klientami i oferować spersonalizowane zakupy.
Shopper Park Plus planuje zwiększyć portfolio w Polsce o 210 000 m² w średnich miastach i w tym celu założył polską spółkę zależną Retail Parks Poland sp. z o.o. w Warszawie.
IKEA Retail Polska zamknęła 2025 r. sprzedażą ponad 6,2 mld zł (+3%), wzrostem klientów w sklepach i online (37% przychodów) oraz inwestycją 54 mln zł w wynagrodzenia i benefity.
Podczas MAPIC 2025 NEINVER pokazał nową odsłonę Alpes The Style Outlets we Francji i plany modernizacji oraz rozbudowy centrów outletowych w całej Europie.
Od 5 listopada mieszkańcy Gdańska i okolic mogą robić zakupy w nowej Castoramie przy ul. Glazurowej 5 – nowoczesnym, ekologicznym sklepie o pow. 10 000 mkw. z szeroką ofertą i strefą inspiracji.