

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska wzrósł na koniec I kw. do 93,3% wobec 80% rok wcześniej. Lokale zarządzane przez spółkę wypracowały 50,31 mln zł przychodów gastronomicznych.
„Outlet to dobre miejsce zakupów niezależnie od sytuacji gospodarczej – łączy okazje cenowe z racjonalnym podejściem do budżetu" - w rozmowie z Retailnet.pl mówi Agnieszka Kasprzyk–Oleksy, Neinver.
Obecnie w gronie Wystawców #scf2025fall są 33 firmy. Przybywa w ich gronie Najemców. Jednym z nich jest sieć drogerii Rossmann. Targi #scf2025fall odbędą się we wrześniu w Warszawie.
W marcu br. centra i parki handlowe w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. odnotowały wzrost wskaźnika konwersji. ,Zanotowały spadki zarówno pod względem odwiedzalności, jak i wartości sprzedaży.
Grupa Echo umacnia swoją pozycję w strategicznych sektorach rynku nieruchomości. Obiekty komercyjne, czyli Libero Katowice i Galeria Młociny utrzymują niemal 100-procentowy poziom wynajęcia.
2 czerwca Dadelo S.A. otworzy swój czwarty salon stacjonarny pod szyldem CentrumRowerowe.pl. Tym razem na lokalizację sklepu zostało wybrane M1 w Poznaniu. Powierzchnia salonu to 2700 mkw.
Sieć kawiarni Green Nero Caffe kontynuuje ekspansje. 28 maja została otwarta kolejna lokalizacja we Wrocławiu. Mieści się przy ul. Piłsudskiego 101 i to już 6. kawiarnia stolicy Dolnego Śląska.
Trwa komercjalizacja Smart Park Namysłów. Otwarcie obiektu zaplanowano na drugą połowę br. Do grona najemców dołączyły właśnie trzy brandy należące do Grupy CCC: CCC, Worldbox oraz HalfPrice.
15 maja 2025 roku został otwarty nowy butik CHANEL Parfums & Beauté. Zlokalizowany jest w Gdańsku, po raz pierwszy poza Warszawą. Jego powierzchnia to 100 metrów kwadratowych,
Aż 10 000 franczyzobiorców prowadzi dziś sklepy pod szyldem Żabki. Żabka jest obecnie jedną z największych sieci franczyzowych w Polsce i wspiera rozwój małej przedsiębiorczości.
M1 Zabrze zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Do listy najemców dołączyła najmłodsza marka w portfolio rodziny LPP, czyli Sinsay. Swój salon otworzyła 28 maja.
Targi #scf2025fall odbędą się dopiero za 4 miesiące, ale sprzedaż stoisk wystawowych dobiega już końca. Na liście Wystawców są już 32 firmy. Do dyspozycji zostało zaledwie kilka lokalizacji.