komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[WYWIAD] Katarzyna Lipka, Cushman & Wakefield: ESG będzie miało duży wpływ na centra handlowe
Najstarsze obiekty mogą wymagać szeregu prac modernizacyjnych i dużych nakładów kapitałowych - mówi Katarzyna Lipka, Cushman & Wakefield Polska.
REDKOM Development: Ozimska Park ma kolejnego najemcę z sektora mody
Rośnie liczba sklepów oferujących modę w parku handlowym Ozimska Park w Opolu. Ze swoją ofertą dołączyła sieć Carry posiadająca w asortymencie odzież damską, męską i dziecięcą.
Helios negocjuje sprzedaż udziałów w Step Inside, franczyzobiorcy Pasibusa
AGORA poinformowała o rozpoczęciu negocjacji w sprawie zbycia przez Helios udziałów w spółce Step Inside, która jest właścicielem sieci Pasibus.
Dino: w roku 2023 ruszyło 250 nowych sklepów. W tym roku ma być jeszcze więcej otwarć
"Oczekujemy, że w 2024 r. otworzymy więcej sklepów niż w 2023 r" - napisał w liście do akcjonariuszy Michał Krauze, członek zarządu Dino Polska.
Zakaz handlu w niedziele – projekt poluzowania przepisów
Do Sejmu wpłynął projekt ustawy o zmianie ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta oraz w niektóre inne dni oraz ustawy - Kodeks pracy.
[OPINIA] Marcin Purgal, Avison Young: retail jest ciągle na celowniku inwestorów
Spodziewamy się, że kolejni, nowi gracze zadebiutują w Polsce w tym roku. - pisze Marcin Purgal, Senior Director, Investment, Avision Young.
Galeria Przymorze wita nowego najemcę – markę Sinsay
Galeria Przymorze kontynuuje rozwijanie oferty modowej, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów. 22 marca do grona najemców gdańskiego centrum dołączyła marka Sinsay.
Allegro, Lidl i Rossmann miały najwięcej pozytywnych opinii w roku 2023
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, na temat których marek polscy konsumenci słyszeli najwięcej pozytywnych opinii w roku 2023. W czołówce są Allegro, Lidl i Rossmann.
Auchan uruchamia nowy kanał komunikacji z klientami
Auchan wprowadza w pełni interaktywną digitalną gazetkę. To pierwsze wśród handlowych sieci spożywczych na polskim rynku rozwiązanie z dynamicznym kontentem i możliwością zakupów online.
Grupa Benefit Systems zakończyła rok 2023 rekordowymi wynikami
Grupa Benefit Systems zakończyła 2023 rok z ponad 1,9 mln kart na wszystkich rynkach, co oznacza wzrost o ponad 300 tysięcy w stosunku do 2022 r.
Tomasz Jagiełło, Helios: mamy zaskakująco dobre wyniki
Helios obserwuje dobrą frekwencje kinową w I kwartale, ale w całym roku 2024 spodziewa się powtórzenia frekwencji z roku 2023 - informuje Tomasz Jagiełło, prezes Heliosa.
EPP wprowadza nową linię kreatywną dla swoich centrów handlowych
EPP wprowadza nową, wspólną linię kreatywną dla większości centrów handlowych, którymi
zarządza. Bohaterem linii zostało emoji, czyli nieodłączny element współczesnej komunikacji.