komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Answear.com znacząco poprawił rentowność w II kwartale 2025
Answear.com w II kw. br. wrócił na rentowną ścieżkę wzrostu po okresie intensywnych inwestycji. EBITDA Answear.com w II kw. 2025 r. wyniosła 20,3 mln zł, a w całym I półroczu 30,2 mln zł.
Fit Cake wkracza na niemiecki rynek i otwiera lokal w Berlinie
Białostocka franczyza Fit Cake kontynuuje międzynarodową ekspansję. Marka uruchomiła swoją pierwszą kawiarnię w Niemczech. Berlińska placówka mieści się przy Bismarckstraße 38.
[ANALIZA] Gemius: stabilizacja na rynku e-commerce
Ponad połowa badanych używa AI przy zakupach, ale preferuje kontakt z człowiekiem. Większość e-konsumentów kupuje online przez urządzenia mobilne.
Zakończyła się rekordowa edycja targów #scf2025fall! Dziękujemy!
24-25 września odbyło się najważniejsze wydarzenie dla rynku centrów handlowych w Polsce – targi #scf2025fall. Ta edycja była rekordowa. Wzięło udział aż 1656 uczestników, w tym ponad 500 najemców.
Wysoka frekwencja i udana zabawa na Afterparty kończącym pierwszy dzień #scf2025fall
Pierwszy dzień targów SCF 2025 Fall zakończyło uroczyste After Party. Odbyło się w Klubu BANK. W After Party wzięła udział rekordowa liczba uczestników targów, bo aż 485 osób.
Firma LCP Poland, part of M Core otworzyła już szósty park handlowy w tym roku
LCP Poland, part of M Core, otworzył szósty M Park w 2025 roku. Tym razem portfel funkcjonujących parków handlowych firmy wzbogacił się o M Park Nowa Ruda. Obiekt,to niemal 5.500 m kw. GLA.
DOUGLAS umacnia swoją pozycję na rynku – nowe otwarcia i modernizacje drogerii
DOUGLAS intensyfikuje swoją obecność w Polsce. 25 września marka otworzyła dwie nowe perfumerie, a 26 września re-otwarta zostanie po modernizacji w CH Blue City.
Stephen Borchert, Pepco: skupiam się na marce Pepco w kluczowych regionach Europy
Przychody Pepco Group powinny przekroczyć EUR 4,5 mld euro Grupa spodziewa się uruchomić 84 nowe sklepy netto w trakcie czwartego kwartału br. Planuje zamknąć rok z 248 nowymi sklepami netto łącznie.
Kaufland debiutuje w kolejnym mieście na rynku polskim
Od 25 września mieszkańcy Radzynia Podlaskiego mogą korzystać z nowoczesnego marketu Kaufland przy ul. Jana Pawła II 1. Zajmuje on powierzchnię 3808 mkw.
Grupa Mex Polska zrealizowała plan ekspansji na br. i pracuje nad nowym konceptem
Grupa Mex Polska S.A. zgodnie z szacunkami zakończyła I półrocze 15-proc. wzrostem skonsolidowanych przychodów rdr, osiągając 56,5 mln zł. Spółka utrzymała osiągnęła zysk EBIT na poziomie 0,6 mln zł.
Globalworth: Hala Koszyki intensyfikuje footfall dzięki Nowej Karcie Warszawy
Hala Koszyki prezentuje nowe jesienne menu food hallu – Kartę Warszawy, łączącą kulinarne tradycje i kreatywność znanych szefów kuchni. Premiera odbyła się 17 września.
Join UP! Polska inwestuje w sprzedaż stacjonarną i otwiera nowe lokalizacje
Dwa nowe salony podróży Join UP! Polska powstały w centrach handlowych – Avenidzie w Poznaniu i Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. To część konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju.




