Dariusz Miłek, CCC: w roku 2025 chcemy rozwinąć powierzchnię sklepów o ponad 300 tys. mkw.

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W krajowym Rejestrze Zadłużonych zarejestrowano zarządzenie o wpisaniu do repertorium wniosku restrukturyzacyjnego spółki EDS Retail Park z Gdańska. Spółka jest inwestorem parków handlowych.
W strategii na lata 2024 i 2025 znalazło się 50 otwartych obiektów i do tego stanu dążymy. Niezmiennie celujemy w miasta powyżej 60 tys. mieszkańców – mówi Paweł Ciszek, Prezes Zarządu Just GYM
Rynek inwestycyjny w obszarze nieruchomości handlowych w Polsce podsumowuje Paulina Brzeszkiewicz-Kuczyńska, Research and Data Manager w Avison Young.
Organizowana przez Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum ma już ponad 4 mln użytkowników w systemie Delikarta. To jeden z najbardziej zaawansowanych programów lojalnościowych.
Autorska kawiarniana marka należąca do Lagardère Travel Retail w Polsce nawiązała współpracę z Too Good To Go – firmą wpływu społecznego działającą na rzecz ograniczania marnowania żywności.
Ingka Centres, właściciel centrów handlowych, uruchomiła pierwszy w Polsce internetowy system wynajmu powierzchni sprzedażowych i reklamowych w swoich centrach handlowych.
Firma Genesis Property uzyskała prawomocne pozwolenie na budowę parku handlowego w Żaganiu. Jego otwarcie planowane jest na wiosnę 2025 roku.
Centrum Szembeka to miejsce, w którym jeszcze w lutym swój drugi sklep w Warszawie otworzy sieć Woolworth. Do tej pory niemiecka sieć otworzyła nad Wisłą 13 sklepów.
Do portfolio sklepów Libero Katowice już wkrótce dołączy nowy, międzynarodowy najemca z segmentu mody. To znana i lubiana marka C&A, która w wielkim stylu wznawia intensywny rozwój na polskim rynku.
Zawsze byliśmy zainteresowani rozszerzeniem naszej obecności w galeriach handlowych - mówi w rozmowie z Retailnet Mirosław Huczek, dyrektor zarządzający TEDi na rynku CEE
Należąca do EPP Galeria Echo w Kielcach zakończyła modernizację swojego food courtu. W nowej przestrzeni o nazwie FOOD street klienci zyskali o 50% więcej miejsc siedzących.
W roku 2023 footfall w galeriach i centrach handlowych spadł w ujęciu rocznym o 1,5%. To kolejny rok z gorszym wynikiem, ale już bez spektakularnych dwucyfrowych spadków.