komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[BADANIE]: klienci wybierają między online i offline zależnie od konkretnej sytuacji
W 2025 roku Polacy podejmują decyzje zakupowe zależnie od potrzeby chwili – dowodzą wyniki badania. 39 proc. konsumentów wybiera sklepy stacjonarne, a 24 proc. stawia na e-commerce.
KP Inwestycje buduje park handlowy w Tomaszowie Lubelskim
Spółka KP Inwestycje rozpoczęła budowę największego w regionie parku handlowego. Będzie miał ok. 8 tys. metrów kwadratowych powierzchni najmu. Otwarcie inwestycji planowane jest na grudzień 2025 roku.
Kluczowy najemca wkrótce otworzy swój salon w CH Tulipan
Do oferty Centrum Handlowego Tulipan dołączy marka Sinsay. Nowy salon, zajmujący powierzchnię 500 mkw, zostanie otwarty 31 lipca 2025 roku i będzie zlokalizowany w centralnej części centrum.
Klépierre stworzył w Poznań Plaza wyjątkową przestrzeń przyrodniczą
W dniach 11–31 lipca klienci centrum handlowego Poznań Plaza mogą odwiedzić „Las Tlenowy”. To roślinna instalacja edukacyjna, która oferuje klientom połączenie relaksu, estetyki i wiedzy o przyrodzie.
TATUUM umacnia swoją pozycję nie tylko na krajowym rynku
Marka TATUUM umacnia swoją pozycję i otwiera sklepy. Nowe salony zostały otwarte Centrum Handlowym Janki, NoVa Park w Gorzowie Wlkp., Centrum Handlowym Skende w Lublinie i ÁRKÁD Pécs na Węgrzech.
INTERSPORT wprowadza nowy koncept sklepów
INTERSPORT Polska konsekwentnie rozwija sieć sklepów, wprowadzając nowoczesny koncept sprzedażowy. Jego najnowszą odsłonę można zobaczyć w centrum handlowym Millenium Hall w Rzeszowie.
Nhood Services Poland na #scf2025fall pokaże możliwości rozwoju marek w zarządzanych obiektach
Zespół Nhood Services Poland jest na obecny od lat na targach SCF, aby zaprezentować szeroki wachlarz usług leasingowych i przedstawić najemcom możliwości zaistnienia w ponad 50 obiektach.
G City: Promenada wzmacnia ofertę fashion
Promenada nieustannie dba o atrakcyjność oferty. 17 lipca w nowej odsłonie został otwarty salon Eobuwie. Klienci znajdą zmodernizowany sklep na poziomie 1 koło Cinema City.
[RAPORT]: sieci convenience stają się pierwszym wyborem w codziennych i szybkich zakupach
W II kwartale największy skok rdr. ruchu klientów – o 6,6% – zanotowały sklepy typu convenience. Zwiększyła się także częstotliwość zakupów we wszystkich formatach, zwłaszcza w sklepach convenience.
Domoteka ma coraz dłuższą listę najemców
DOMOTEKA rozwija portfolio marek. Nowym najemcą zajmującym ponad 100 mkw. powierzchni, który wzmocni ofertę jest Pino Küchen, marka specjalizująca się w funkcjonalnych zabudowach kuchennych.
W pierwszym półroczu Action otworzył 125 nowych obiektów
Action odnotował wzrost sprzedaży netto o 7,3 miliardów euro w pierwszym półroczu, co stanowi wzrost o 18% w porównaniu z 2024 r. Action otworzył 125 nowych obiektów.
LPP umacnia pozycję marki Sinsay w Chorwacji
W strategii LPP kluczową rolę odgrywa dynamiczny rozwój marki Sinsay – otwarto właśnie 60. lokalizację w Chorwacji. Ekspansja w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej to istotna część strategii.