komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
MR.DIY zadebiutował na warszawskim rynku
18 lipca został otwarty pierwszy sklep sieci MR.DIY w Warszawie. Zlokalizowany jest w Galerii Wileńskiej. Marka MR.DIY rozlokuje się na powierzchni 1072 mkw. na poziomie 1.
Marcin Klammer, PRCH: klienci regularnie odwiedzają centra handlowe i wydają w nich więcej
Maj 2025 roku przyniósł dalszy wzrost obrotów i stabilizację liczby odwiedzin w centrach handlowych. W porównaniu do tego samego miesiąca w 2024 roku obroty wzrosły o 2,8%, natomiast footfal o 0,3%.
EPP: największy HalfPrice w mieście wzmacnia ofertę M1 Zabrze
Centrum handlowe M1 Zabrze rozwija swoją ofertę. Obiekt powitał czterech nowych najemców – na czele z HalfPrice, który otworzył największy salon w mieście. Zmiany objęły niemal 4000 mkw.
Starbucks debiutuje w kolejnym mieście na rynku polskim
Od 24 czerwca mieszkańcy Kalisza mogą cieszyć się kultowymi napojami od Starbucks we własnym mieście. Sieć otworzyła w Galerii Amber nowy lokal o powierzchni 51,2 mkw. plus patio o wielkości 31 mkw.
Interzero zadebiutuje na #scf2025fall z rozwiązaniami zrównoważonego rozwoju dla branży retail
Grupa Interzero wspiera branżę handlową we wdrażaniu gospodarki obiegu zamkniętego. Rozwiązania dla branży retail zaprezentuje podczas #scf2025fall debiutując w gronie Wystawców.
Apsys: coraz atrakcyjniejszy tenant mix gdyńskiego Centrum Riviera
Wydłuża się lista najemców Centrum Riviera. Swój sklep z okularami otworzyła marka Muscat Eyewear. Do grona najemców dołączyła marka JD Sport,. SWAROVSKI zaś odświeżył swój butik z Rivierze.
Grupa Eurocash, Grupa Chorten i Netto Polska chcą połączyć siły i utworzyć spółkę joint venture
Grupa Eurocash, Grupa Chorten i Netto Polska zamierzają utworzyć spółkę joint venture, aby dołączyć do EMD. Przystąpienie będzie mogło nastąpić po uzyskaniu zgody organu ochrony konkurencji.
[RAPORT] Proxi.cloud: w II kwartale najpopularniejsze były sklepy convenience
W II kwartale ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o 6,6%, w hipermarketach – o 5,5%, w dyskontach – o 2,7%, a w supermarketach – o 0,6%. Spadki zaliczyły dyskonty i supermarkety – o 1,5% i 1,8%.
[ANALIZA]: parki handlowe i centra „convenience” zdominowały sektor handlowy
Pierwsza połowa br. przyniosła wzrost aktywności na rynku nieruchomości komercyjnych. Wolumen inwestycyjny wyniósł ok. 1,7 mld euro. Parki handlowe i centra „convenience” zdominowały sektor handlowy.
Mex Polska kontynuuje ekspansję konceptu Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnia Wódki i Piwa otwarta w Zamościu. Nowy lokal Grupy Mex Polska ruszył 17 lipca br. przy ulicy Staszica 2. Lokal zajmuje około 300 mkw. powierzchni.
W tym roku Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS zrealizowały już 70 nowych umów franczyzowych
W I pół. sieci Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS realizowały strategię franczyzocentrycznego rozwoju. Zrealizowano 70 nowych umów franczyzowych, podpisano 49 umów najmu i otwarto 15 nowych klubów
LPP: Aplikacja Mohito zadebiutowała w kolejnym kraju
Marka Mohito zadebiutowała ze swoim narzędziem na czwartym rynku i jest już dostępna mobilnie dla klientek na Słowacji. To kolejny krok w realizacji strategii.