komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

G City: Centrum handlowe Kasztanowa wzmacnia ofertę fashion
Centrum handlowe Kasztanowa poszerza ofertę dedykowaną kobietom o popularne modowe marki. Szyldy Greenpoint i Top Secret zadebiutowały w pilskiej galerii. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 364 mkw.

Globalworth: wraca kino na dachu Renomy
Jedyny pokaz filmowy na dachu Renomy odbędzie się 20 lipca w ramach 25. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego BNP Paribas Nowe Horyzonty. Wydarzenie odbywa się w formule seansu niespodzianki,

Na #scf2025fall Balmain Group pokaże ewolucję oferty dla centrów handlowych i retail parków
Podczas jesiennej edycji targów #scf2025fall Balmain Group zaprezentuje wybrane projekty z segmentu centrów handlowych. Z powodzeniem rozwija je i przekształca w nowoczesne destynacje zakupowe.

APSYS: Manufaktura wzmacnia ofertę dla miłośników wspinania
Manufaktura w Łodzi wzbogaciła swoją ofertę o wyjątkową atrakcję sportową. Do grona najemców dołączyła Manufaktura Wspinania. Zajęła powierzchnię 600 mkw.

Maxi Zoo ma już 150 sklepów na rynku polskim
Maxi Zoo osiąga kolejny ważny cel w swojej strategii rozwoju. Na przełomie czerwca i lipca liczba sklepów pod szyldem Maxi Zoo w naszym kraju przekroczyła 150.

Galeria Kazimierz wzmacnia ofertę i wprowadza nową funkcję
W grudniu br. na pierwszym piętrze Galerii Kazimierz zostanie otwarta nowa placówka sieci medycznej – enel-med. Zajmie blisko 550 mkw. powierzchni.

MR.DIY umacnia swoja pozycję na rynku polskim
W Warszawie sieć MR.DIY otworzy lokale w Galerii Wileńskiej, CH Blue City, CH Zielony Targówek i w Galerii Młociny. Polska staje się też centralnym hubem dostawczym sieci.

[RAPORT] Cushman & Wakefield: trwa dobra passa na handlowym rynku kapitałowym
Wg Cushman & Wakefield wartość transakcji na rynku nieruchomości handlowych sfinalizowanych do końca czerwca wyniosła 320 mln EUR. Wg prognoz II półrocze stanie pod znakiem dużego ożywienia.

Kultowa marka otwiera sklep w Designer Outlet Sosnowiec
W Designer Outlet Sosnowiec pojawiła się nowa marka, która ma już status kultowej. To amerykański brand Crocs. Nowo otwarty salon ma powierzchnię 86,5 mkw.

Właściciel marki SPAR zbliża się do 1 mld złotych obrotu w sklepach własnych
Grupa Kapitałowa Specjał dynamicznie rozwija sieć sklepów własnych, działających zarówno pod marką SPAR, jak i innymi pod brandami. Aktualnie sieć sklepów własnych Grupy liczy 90 placówek

Globalworth: Hala Koszyki wzmacnia ofertę o unikalny koncept
Na przełomie roku w przestrzeni Hali Koszyki pojawi się zupełnie nowy koncept. Ponad 800 mkw. zajmie Arcade Bee i wprowadzi format barcade – połączenie baru z ofertą atrakcji i interaktywnej zabawy.

[RAPORT] Cushman & Wakefield: w II kw. oddano ok. 90 000 m² nowej powierzchni handlowej
Wg raportu Cushman & Wakefield drugi kwartał odnotował najwięcej powierzchni w budowie od 2019 roku. Ponadto w tym okresie swoje pierwsze sklepy stacjonarne otworzyło sześć marek.