komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi


EPP wprowadza energię słoneczną do swoich centrów handlowych
EPP podjął współpracę z Sunbird Solar Solutions. W ramach partnerstwa planowana jest instalacja systemów fotowoltaicznych w 13 obiektach handlowych zarządzanych przez EPP.

[BADANIE]: Młodzi Polacy robią zakupy w promocjach
Jak wynika z raportu rynkowego, Polacy w wieku 18-25 lat najczęściej robią od 20% do 40% codziennych zakupów w promocjach – 32,5%. Głównie dotyczy to osób z dochodami w przedziale 3000-4999 zł.

[WYWIAD] Dorota Suchodolska, Balmain Group: tworzymy wartość dla nieruchomości
Targi #scf2025fall to dla nas ważna okazja, by pokazać nie tylko efekty naszej codziennej pracy, ale też podejście, które wypracowaliśmy przez lata - mówi Dorota Suchodolska, Balmain Group.

VIVE Profit na #scf2025fall: rewolucja w handlu zrównoważonym i dynamiczna ekspansja
VIVE Profit weźmie udział w targach #scf2025fall. Na wydarzeniu firmę będą reprezentować Piotr Malinowski, Dyrektor ds. Sprzedaży B2C, oraz Piotr Beltrani, Menedżer ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży.

Douglas zadebiutował w kolejnym mieście
Douglas zadebiutował w Tomaszowie Mazowieckim. Nowo otwarta perfumeria o powierzchni ponad 150 mkw. została zrealizowana w najnowszym koncepcie DOUGLAS beauty store.

Magdalena Tatol, ECE: na #scf2025fall pokażemy kompleksowe zarządzanie obiektami komercyjnymi
W gronie Wystawców #scf2025fall jest firma ECE Projektmanagement. Udział w wydarzeniu to doskonała okazja, by zaprezentować kompleksowe podejście do zarządzania nieruchomościami handlowymi.

ALDI Polska stawia na ekspansję: 12-osobowa reprezentacja na targach #scf2025fall
ALDI Polska kładzie bardzo duży nacisk na rozwój swojej sieci placówek – jeszcze w tym roku chce przekroczyć poziom 400 sklepów. Dlatego też na #scf2025fall nie mogło zabraknąć jego reprezentacji.

Grupa Muszkiererów: cel Bricomarché to 400 sklepów w roku 2030
Sieć Bricomarché zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 r. planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20%. udziału w rynku „dom i ogród” oraz rozbudowę sieci do 400 sklepów.

APSYS: marka biżuteryjna z Madrytu postawiła na Manufakturę
Marka Miramira otworzyła swój salon w Manufakturze. Łódzki sklep jest drugim, po warszawskiej lokalizacji, działającym na terenie kraju. Butik Miramira ma powierzchnię 37 mkw.

[WYWIAD] Barbara Wójcik, Globalworth: Supersam wkracza w nową dekadę rozwoju
Z punktu widzenia właściciela obiektu mixed-use strefa kulinarna staje się narzędziem strategicznym - mówi Barbara Wójcik, Asset Management and Retail Leasing Director, Globalworth Poland.

Berlin Döner Kebap umacnia swoją pozycję na polskim rynku
Berlin Döner Kebap kontynuuje dynamiczny rozwój i otworzył kolejny lokal w Polsce. Nowa restauracja działa od końca sierpnia 2025 roku w Parku Handlowym Przystanek Karkonosze.

Centrum Wnętrz Home Concept Katowice otwiera Budynek 3
9 września w Centrum Wnętrz Home Concept Katowice oficjalnie otwarty został Budynek 3. Do grona salonów dołączyły kolejne marki, m.in. Jawor-Parkiet, Mirad, Moco Home, Vongai Concept, Wajnert.