

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Do grona najemców M1 Marki dołączyły trzy firmy – CCC, Well Fitness oraz FDM Fabryka Dobrych Materacy. Równocześnie sieci NEW YORKER i Diverse zdecydowały się na relokację do większych lokali.
Galeria Katowicka nieustannie dba o atrakcyjność oferty. 15 maja marka VENEZIA otworzyła nowy salon, który mieści w nowym, większym lokalu w innej alei. Salon mieści się na parterze galerii.
Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza nieustannie dba o atrakcyjność oferty. 14 maja został otwarty pierwszy sklep Rituals w Zamościu. Znajduje się na parterze Galerii Twierdza.
Przestronny i doskonale wyposażony salon marki Mountain Warehouse jest już otwarty w Designer Outlet Sosnowiec. Sklep ma aż 406 mkw. powierzchni sprzedaży.
Medicover umacnia pozycję sieci klubów fitness Well Fitness. Kolejny klub został otwarty w Centrum Handlowym M1 w Markach. Jest to 74. punkt pod marką Well Fitness.
Enata Bread kontynuuje ekspansję sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Otworzyła pierwszy lokal stolicy województwa warmińsko-mazurskiego, Olsztynie. Mieści się on w Domu Towarowym Dukat.
14 maja swoje progi dla klientów otworzyły dwa nowe sklepy ALDI – w Szczecinie oraz Tczewie. Dzięki temu dyskonter osiągnął już liczbę 370 sklepów w skali całego kraju.
W I kwartale przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 7,4 mld zł i były o 10,2% wyższe niż w I kw. 2024 r. Na koniec marca sieć posiadała 2746 sklepów, o 308 więcej niż rok wcześniej.
GK Monnari Trade utrzymała przychody w 2024 r. na podobnym poziomie jak w okresie 2023 r. – zamknęły się one sumą 314,8 mln zł. Oznacza to niewielką zmianę o 1,7 %.
Designer Outlet Kraków powita swoich pierwszych klientów 22 maja o godzinie 9:00. Z tej okazji na cały weekend 22–24 maja przygotowano liczne atrakcje i specjalne oferty dla klientów.
Carrefour Polska wprowadza na rynek nowy model franczyzy, pozwalający na prowadzenie sklepu w atrakcyjnej lokalizacji, bez wkładu własnego. Sieć oferuje gotowy sklep o powierzchni od 50 do 100 mkw.
Douglas konsekwentnie rozwija swoją sieć w Polsce. Najnowszym etapem tej strategii jest otwarcie perfumerii w Tkalni. Perfumeria w Pabianicach oferuje przestrzeń o powierzchni 270 mkw.