Factory

Najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych.
Leasing, inwestycje, zarządzanie.
24-25 września 2025, Warszawa

Rejestracja uczestników

Auchan Retail Polska wdraża Scan&Go

Auchan Retail Polska kontynuuje proces digitalizacji sieci i wdraża do swoich sklepów nową ścieżkę zakupową Scan&Go. To innowacyjne rozwiązanie pozwala klientom na samodzielne skanowanie telefonem wybieranych produktów, z równoczesną możliwością śledzenia na bieżąco wartości swojego koszyka.

eobuwie.pl otwiera kolejny salon i świętuje okrągłą liczbę lokalizacji

Sklepy stacjonarne eobuwie.pl to wyjątkowe miejsca, które łączą światy online i offline oraz zawsze stawiają Klienta na pierwszym miejscu. Multibrand świętuje właśnie otwarcie 50 lokalizacji – tym razem w malowniczym mieście Krajowa na południu Rumunii. To znakomita okazja, aby przekonać się, co sprawia, że zakupy w eobuwie.pl są wyjątkowo proste i przyjemne.

NEINVER zaprasza na jesienną edycję Jungle Night w FACTORY

12 października w outletach FACTORY, zarządzanych przez NEINVER, ruszy jesienna odsłona największej akcji rabatowej w Polsce. Jungle Night to pięć godzin intensywnych zakupów w wyjątkowej scenerii, z 50-procentowymi rabatami od cen outletowych przy zakupie minimum dwóch produktów.

Mex Polska: Kolejny shot-bar Chicas&Gorillas już otwarty

Mex Polska, notowana na GPW spółka holdingowa, sukcesywnie realizuje tegoroczny plan rozwoju Grupy i w miniony weekend otworzyła czwarty lokal w ramach swojego najnowszego konceptu – Chicas&Gorillas. Najnowszy punkt na gastronomicznej mapie Warszawy powstał w samym sercu stolicy, u zbiegu ulic Parkingowej i Żurawiej.

Kinga Morawska, współtwórczyni Retail Development Solutions (RDS)

[WYWIAD] Kinga Morawska, RDS: Dajemy najemcom pełne wsparcie – od koncepcji po realizację

Jesteśmy strategami, kreatorami i architektami sukcesu. Nasz zespół działa w wielu obszarach, włączając zarządzanie umowami i warunkami najmu, po oddanie najemcy gotowego lokalu pod klucz, a więc oferujemy pełen zakres usług łącznie z produkcją mebli oraz logotypów - mówi w rozmowie z Retailnet Kinga Morawska, współtwórczyni Retail Development Solutions (RDS).