

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Fundacja Biedronki, działająca na rzecz osób starszych, przekazała darowiznę finansową dla Związku Powstańców Warszawskich. Zarząd Związku otrzymał wsparcie w wysokości 100 000 złotych, które zostały rozdysponowane wśród Powstańców.
Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów handlowych. W największych
galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA) obroty wzrosły o 2,3%. Duże obiekty (40-60 tys.
mkw. GLA) notowały wzrosty o prawie 5 procent.
Wyrazem społecznej odpowiedzialności w centrach handlowych jest między innymi dostępność dla wszystkich, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Można ją budować poprzez uważną na potrzeby adaptację przestrzeni, organizację funkcjonowania obiektu.
Alfa Centrum Gdańsk otwiera się na społeczność młodych i aktywnych mieszkańców Trójmiasta. Strefa coworkingowa, nowe punkty rozrywkowe, wydarzenia lifestylowe – to kilka ostatnich kroków podjętych przez galerię w ramach nowej strategii.
Na koniec II kwartału w budowie pozostawało prawie 500 000 mkw. powierzchni, w okresie od kwietnia do czerwca zadebiutowało w Polsce siedem zagranicznych marek, a swoją ofensywę kontynuowały parki handlowe
W tegoroczne lato Galeria Wiślanka w Żorach zdecydowała się zorganizować kolejną edycję cyklicznych eventów pod hasłem „Wakacje z Wiślanką”, które odbywały się w centrum handlowo-rozrywkowym przez cały lipiec.
Już w czwartek rano, na ponad dobę przed otwarciem pierwszej restauracji Popeyes w Szczecinie pojawił się Ksawery - fan kultowej luizjańskiej kuchni. Niewiele później dołączyli do niego kolejni miłośnicy słynnych kanapek z kurczakiem. Tym samym
POSADŹ Z NAMI LAS! Akcja edukacyjno-ekologiczna pod tym hasłem startuje 1 sierpnia
i zaprasza klientów: Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa do wspólnych czynnych działań na rzecz lokalnego środowiska
Przychody sieci Biedronka wzrosły w I półroczu w krajowej walucie o 24 proc. rdr do 10,32 mld euro, a w II kwartale wzrosły o 20,4 proc. do 5,48 mld euro. Sprzedaż LFL wzrosła o 20,5 proc. w pierwszej połowie roku i wzrosła o 17 proc. w II kwartale.
Droga, którą w 1943 roku rozpoczął Ingvar Kamprad, od początku lat 60-tych przebiega przez Polskę. O tym właśnie jest publikowany raport „Made in Poland”, który pokazuje wpływ IKEA na naszą gospodarkę, i społeczeństwo.
Dwie trzecie Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje - to wynik zbliżony do ubiegłego roku. Na popularności zyskały urlopy za granicą – taki wyjazd planuje co trzeci wyjeżdzający. Co czwarty Polak planuje wydać na tegoroczne wakacje więcej niż przed rokiem.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PayPo, aż 94 proc. Polaków jest świadomych możliwości zwrócenia zakupionych przez Internet produktów w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. Z jakich powodów najczęściej odstępują od umowy?