komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Sunset Suits wybiera Kielce na lokalizację kolejnego salonu sprzedaży
Marka Sunset Suits intensyfikuje działania przed końcem roku i otwiera nowy salon. Od 24 listopada otwarty jest na fanów mody męskiej nowy salon w Kielcach. To strategiczne posunięcie potwierdza konsekwentne rozszerzanie się marki.

Pasaż Kępiński otwarty – kolejny sukces na koncie REFIELD w tym roku
Wielu inwestorów od lat próbowało zrealizować inwestycje w Kępnie, ale to Refield otworzył pierwszy i jedyny park handlowy w tym mieście. Po intensywnych miesiącach budowy, warszawski deweloper z dumą ogłasza otwarcie Pasażu Kępińskiego.

[KOMENTARZ] Sławomir Murawski, Apsys, Manufaktura: liczymy na powrót niedziel handlowych
W dłuższej perspektywie czasowej, jako Zarządca Manufaktury – czołowego centrum handlowo-usługowo-rozrywkowego – liczymy na przynajmniej częściowe przywrócenie niedziel handlowych - mówi Sławomir Murawski, Apsys, Dyrektor Manufaktury.

[ANALIZA] Anna Szmeja, Retail Institute: Centra handlowe muszą spersonalizować ofertę
Retail osiąga lepsze wyniki, gdy oferuje produkty odzwierciedlające to, czego chcą kupujący. Ocena tych oczekiwań nie powinna bazować na subiektywnych przesłankach - pisze Anna Szmeja, Prezes Zarządu, Retail Institute.

Drogerie Jawa mają już 77. salonów sprzedaży
W miniony weekend, sieć Drogerie Jawa świętowała otwarcie swojego ósmego w ciągu ostatnich 12 miesięcy salonu sprzedaży. Firma realizuje założoną strategię dynamicznego rozwoju i umacnia swoją pozycję na polskim rynku.

Sfinks Polska: SPHINX powiększa sieć franczyzową
Sieć restauracji SPHINX, należąca do Sfinks Polska, powiększyła się o nowo otwarty lokal na poznańskich Ogrodach. ory miał tu swoją restaurację pod innym szyldem, ale postanowił dołączyć do sieci SPHINX.

Primark: 60% Polaków większość prezentów świątecznych kupi w sklepach stacjonarnych
Nowe badanie przeprowadzone przez Primark wykazało, że sklepy stacjonarne w Polsce skorzystają na świątecznej frekwencji, a 6 na 10 (60%) kupujących stwierdziło, że w tym roku najprawdopodobniej zrobi świąteczne zakupy stacjonarnie.

BOIG: Rośnie sieć parków handlowych pod marką Atut
5 grudnia 2023 roku nastąpiło oficjalne otwarcie Parku Handlowego Atut Myszków. Pierwszy nowoczesny obiekt handlowy w mieście na powierzchni 11 tys. mkw. GLA zgromadził lokale handlowo-usługowe znanych i popularnych marek.

Vinted: Polacy są pozytywnie nastawieni do kupowania rzeczy z drugiej ręki
Jak wynika z najnowszego badania konsumenckiego, przeprowadzonego dla Vinted przez agencję badawczą Stem Mark w listopadzie 2023*, obecnie Polacy kupują używane rzeczy dość regularnie, zarówno w Internecie, jak i w sklepach stacjonarnych.

Nowe Centrum Dystrybucji wsparciem dla e-commerce KiK
Marka KiK właśnie osiągnęła kolejny etap rozwoju w Polsce. W Rabowicach pod Swarzędzem zostało otwarte pierwsze w Polsce Centrum Dystrybucji, które będzie obsługiwać wyłącznie tę sieć sklepów. Obiekt ma powierzchnię 40 000 mkw

ZPPHiU: Realne obroty najemców w centrach handlowych nie rosną
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że inflacyjny wzrost obrotów nie oznacza zwiększenia dochodów najemców w galeriach handlowych. Co więcej – szybko rosnące koszty przewyższają wskaźniki wzrostu cen w Polsce.

[WYWIAD] Dawid Kościółek, Pink Sushi i Sushi Burrito: Galerie są kluczowe dla naszego rozwoju
Konieczność umiejscowienia restauracji Pink Sushi w galeriach wynika z naszej specyfiki działania. Ważne jest też to, aby lokal znajdował się w tej części galerii, która generuje dużo ruchu