

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Już 27 proc. Polaków planuje przeznaczyć na zakupy spożywcze na Wielkanoc od 501 do 1000 zł. Większe sumy na ten cel w tym roku przeznaczą mężczyźni i osoby pochodzące ze wsi i mniejszych miejscowości do 50 tys. mieszkańców.
Grupa InPost realizuje strategię rozbudowy swojej europejskiej sieci urządzeń Paczkomat®. Do niedawno rozstawionej maszyny nr 5000 w Wielkiej Brytanii, dołączył Paczkomat® nr 3000 we Francji. W Europie InPost koncentruje się nie tylko na dużych miastach.
W Factory Annopol otwarty został jeden z największych salonów outletowych adidas w Polsce. Warszawskie centrum zyskało prawie 1000 m² nowoczesnych przestrzeni zakupowych, zaprojektowanych w oparciu o najnowszy koncept.
Za nami 3 dni niezwykłego wydarzenia - Sephora Trend Report, które odbyło się w warszawskiej Arkadii. Na odwiedzających czekała przestrzeń stworzona przez sieć perfumerii Sephora wraz z partnerskimi markam
Wraz z początkiem wiosny do grona najemców Manufaktury w Łodzi dołączyła marka CEWE FOTOJOKER, która na polskim rynku działa od blisko 30 lat. Goście łódzkiego kompleksu zyskali nowy punkt z profesjonalnymi usługami fotograficznymi i sprzętem.
Priorytetem są dla nas większe miejscowości, poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji, takich jak na przykład zabytkowe części starówek, czy okolice dworców centralnych - mówi Vedran Modric, Dyrektor Regionalny Starbucks Polska.
Ponad 3 miliony użytkowników skorzystało z esize.me, czyli innowacyjnego rozwiązania dostępnego w sklepach eobuwie.pl i CCC. Skaner 3D pomaga dobrać odpowiedni rozmiar obuwia w oparciu o pomiar stopy i wnętrza buta.
Sieć Żabka poszerza ofertę „Wygodnych usług” i rozpoczyna współpracę z DPD Polska. W jej ramach we wszystkich ponad 9 200 sklepach sieci będzie można nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD.
Projektowanie kuchni, łazienki czy garderoby, a także starannie wybrany asortyment do remontu i wykończenia domu i ogrodu – to wszystko znajdą klienci w nowym sklepie Castoramy w Kłodzku, na Dolnym Śląsku.
Sieć Biedronka konsekwentnie realizuje plany rozwoju na 2023 r. i kończy pierwszy kwartał otwarciem kolejnych nowych i zmodernizowanych sklepów w różnych częściach Polski, także w małych miejscowościach.
Guess rozwija swoją ofertę w Designer Outlet Gdańsk. Sklep Guess Accessories przeniósł się właśnie do nowego, większego o ponad 70% lokalu. Dla miłośników marki oznacza to jeszcze więcej najmodniejszych propozycji dodatków w atrakcyjnych cenach.
W zarządzanej przez EPP Wzorcowni rozpoczął działalność pierwszy we Włocławku salon najstarszej polskiej marki jubilerskiej W.KRUK. W nowo otwartym sklepie mieszkańcy miasta i okolic znajdą rozbudowaną ofertę biżuterii, jak również fachowe doradztwo.