komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[WYWIAD] Krzysztof Misiak, Paulina Bauer, Cushman & Wakefield: Obserwujemy dużą presję na inwestycje
Poszczególni uczestnicy rynku powinni zrobić „rachunek sumienia” i zastanowić się, w jaki sposób ich centra handlowe były dotychczas zarządzane - mówią w rozmowie z Retailnet Krzysztof Misiak i Paulina Bauer, Cushman&Wakefield
ROS Retail Outlet Shopping: Sprzedaż w 2022 była średnio o 32% wyższa niż w 2021
Sprzedaż w polskich outletach zarządzanych przez ROS w 2022 r. była średnio o 32% wyższa w porównaniu do poprzedniego roku. Znacznie wzrosła także odwiedzalność, która osiągnęła niemal 25% wzrost w tym samym okresie.
LCP z inwestycyjnym przyśpieszeniem. Portfel powiększa się o trzy nowe projekty
Firma LCP Properties sfinalizowała zakup dwóch projektów handlowych, które powstaną w Łochowie i Iławie oraz istniejącego już Retail Parku w Ząbkowicach Śląskich.
W 2022 roku wartość naszych aktywów przekroczyła 460 mln euro.
Centra handlowe dają się lubić. Echo Investment podsumowuje 2022 rok
Sześć sprzedanych biurowców, kolejne pięć budynków z pozwoleniem na użytkowanie, rozwój segmentu food&beverage oraz umacnianie różnorodnej oferty Libero Katowice i Galerii Młociny – to sukcesy Echo Investment w 2022 roku.
Małgorzata Lis nową dyrektor ds zarządzania majątkiem w Immo, spółce centralnej Grupy Muszkieterów
Od lutego w spółce centralnej Grupy Muszkieterów IMMO Muszkieterowie Polska, która odpowiada za zarządzanie nieruchomościami oraz rozwój sieci punktów sprzedaży Intermarché i Bricomarché, stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania Majątkiem objęła Małgorzata Lis.
Genesis Property powiększa swój portfel o projekt w Rogoźnie
Projekt w Rogoźnie o powierzchni 1800 mkw. (GLA), który jest w całości skomercjalizowany, Genesis Property nabyła od spółek Gallop Properties oraz MTS Invest. Transakcja potwierdza dobrą kondycję sektora parków handlowych.
Otwarcie KOMFORT HOME w Jastrzębiu-Zdroju. Jest to już 69 sklep w ramach franczyzy
10 lutego otworzył się nowy sklep marki KOMFORT na Górnym Śląsku – tym razem jest to sklep franczyzowy. Nowo otwarty sklep to ponad 550 m2 powierzchni umieszczonego na parterze w budynku wolnostojącym. Na zewnątrz czeka na klientów 15 miejsc parkingowych.
Sfinks o 25,3% zwiększył sprzedaż gastronomiczną w styczniu 2023 r.
Grupa Sfinks Polska odnotowała wzrost sprzedaży gastronomicznej o 25,3% do 14,92 mln zł w styczniu 2023 r. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. To efekt pracy Sphinx, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers.
[WYWIAD] Paweł Skwarczowski, EBS SA: Jesteśmy umiarkowanymi optymistami
Wierzę, że obecny bardzo trudny rok zakończymy ze zbliżoną liczbą pralni. Nie stanie się to jednak bez zrozumienia ze strony wynajmujących i właścicieli galerii handlowych - mówi w rozmowie z Retailnet Paweł Skwarczowski, Dyrektor ds. Operacyjnych, EBS SA
Genesis Property przyspiesza i wprowadza na rynek kolejne lokalizacje handlowe
Ponad 30 000 mkw. powierzchni wynajmowalnej (GLA) oddanej do użytku na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu miesięcy i kolejnych blisko 35 000 mkw., których oddanie do użytku planowane jest w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy.
TK Maxx nowym najemcą Posnanii. Otwarcie salonu pod koniec lutego
Pod koniec lutego oferta zakupowa Posnanii rozszerzy się o nową markę. Wśród najemców pojawi się TK Maxx. Najemca zajmie 2550 mkw. Marka oferuje produkty nawet do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.
[ANALIZA]Po czym poznać, że program lojalnościowy odniósł sukces?
Wiele firm organizuje dla swoich klientów programy lojalnościowe. Nie oznacza to jednak, że każdy taki system jest równie udany. Aby ustalić czy faktycznie odniósł sukces, trzeba to odpowiednio zmierzyć.