

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Wojas remontuje i modernizuje do nowego konceptu swoje zagraniczne salony. Tym razem klienci mogą robić zakupy w świeżo wyremontowanym sklepie w CH Optima w Koszycach na Słowacji.
20 lutego został otwarty 400. sklep Grupy Muszkieterów w Polsce. Jest to nowa placówka Intermarché. Punkt sprzedaży znajduje się przy ul. Szpitalnej 42 w Knurowie i posiada powierzchnię 1310 mkw.
Zarządzana przez EPP Wzorcownia nieustannie rozwija swoją ofertę. Tym razem Sinsay przeniósł się do nowego, większego lokalu. Klienci znajdą go w budynku C (wejście od Placu Fajansu), obok salonu KIA.
Na Pradze Południe został otwarty nowy supermarket Carrefour w kompaktowym formacie 300 mkw. Inwestycja w nowy format “300” ma przyspieszyć ekspansję sieci w dużych i średnich polskich miastach.
Do końca br. Leroy Merlin Polska planuje otworzyć swój dziesiąty sklep w województwie wielkopolskim. Nowy obiekt powstanie w Kępnie. Będzie to pierwszy sklep sieci w tej okolicy.
Marka TEMPUR® kontynuuje rozwój na rynku polskim. W lutym swój pierwszy salon w województwie śląskim. Nowy punkt liczy zajmuje 100 mkw. powierzchni. i znajduje się w Silesia City Center.
Sieć Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni otworzyła kolejny lokal we Wrocławiu. Tym razem mieści się w wielofunkcyjnym kompleksie Quorum. Nowy lokal został stworzony w najnowszym koncepcie marki.
Galeria Bronowice rozpoczęła nowy rok od zmian. Od lutego za kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie będzie odpowiedzialny Pakar Service. Ponadto zmodernizowano w obiekcie strefy wypoczynku.
Xtreme Fitness Gyms nie zwalnia tempa i po raz kolejny udowadnia, że Polacy kochają ruch. Nowy klub w Mrągowie (Marcinkowo 202), właśnie otworzył swoje drzwi.
Trei Real Estate Poland, deweloper odpowiedzialny za budowę Vendo Parku w Bolesławcu, podpisał umowę najmu z Leroy Merlin. Otwarcie Vendo Parku w Bolesławcu zostało zaplanowane na początek 2026 roku.
Marka LUCA otworzyła piekarnię w Wars Sawa Junior należącym do G City Europe. Nowy lokal o powierzchni 160 mkw. mieści się na poziomie 0 w budynku Junior.
W ciągu ostatniego roku większy odsetek Polaków częściej robił zakupy stacjonarne. Wskazało tak 41 proc. ankietowanych. Zakupy online wybierał co czwarty, a 30 proc. korzystało z obu form po równo.