

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sprzedaż gastronomiczna w sieciach należących do Sfinks Polska w I półroczu 2022 r. wyniosła 77,80 mln zł i była zdecydowanie wyższa niż w analogicznych okresach lat 2021 i 2020, objętych wpływem lockdown dla gastronomii (odpowiednio: 22,63 mln zł i 54,15 mln zł). Co istotne, sprzedaż…
Czas na świadome zakupy – Wrocław Fashion Outlet wspiera marki odpowiedzialne społecznie i działa na rzecz środowiska. Zatrzymanie postępującego zanieczyszczenia środowiska i idących za nim zmian klimatycznych to jedno z najważniejszych wyzwań XXI wieku. Podołać mu starają się także producenci odzieży, którzy coraz chętniej…
Rebranding Galerii Mokotów i jej dołączenie do międzynarodowej grupy Westfield jest bez wątpienia najważniejszym wydarzeniem w historii tego doskonale znanego warszawskiego centrum, od czasu jego powstania.
Mija 5 lat od debiutu Galerii Północnej. W tym czasie największa w Polsce galeria handlowa z portfolio GTC S.A. zbudowała mocną pozycję na warszawskim rynku, ale także zżyła się z klientami, tworząc obiekt niezwykle przyjazny mieszkańcom stolicy.
Oferta gastronomiczna Placu Unii poszerzyła się o kolejnego najemcę – sklep Gorąco Polecam. Smaki z piekarni. Umowa dotycząca inauguracji nowego punktu sprzedaży została zawarta pomiędzy grupą Enata Bread oraz Invesco Real Estate.
W Nowym Sączu otwarto całkowicie nowy sklep eobuwie.pl i MODIVO. Jest to pierwszy w tym mieście, a jednocześnie w całym powiecie nowosądeckim, wspólny koncept obu brandów.
Jeśli chodzi o rozwój sieci w Polsce cały czas utrzymujemy, że zwiększymy sieć o około 10 salonów w 2022. Cały czas szukamy salonów franczyzowych, szukamy też okazji w galeriach do ewentualnego pozyskania lokali z przejęcia – są one dużo łatwiejsze i tańsze do zagospodarowania. – mówi Krzysztof Jakubowski, prezes Esotiq & Henderson.
Zarządzana przez CREAM, Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim, świętuje swoje 15-te urodziny. To wyjątkowa okazja, na którą przygotowano mnóstwo atrakcji.
Po raz pierwszy od trzech lat, Starbucks wspólnie ze swoimi Gośćmi celebruje Międzynarodowy Dzień Kawy poprzez wyjątkowe i niepowtarzalne Coffee Shows, które zabiorą wszystkich obecnych w podróż po świecie kawy.
Wolumen transakcji inwestycyjnych na rynku nieruchomości logistycznych w Europie w pierwszej połowie bieżącego roku sięgnął blisko 30 mld euro, czyli wzrósł w ujęciu rocznym o 9%.
Według ostatniego raportu McKinsey metaverse ma potencjał, aby do 2030 r. osiągnąć wartość 5 bln dolarów. Co ciekawe, największą siłą gospodarki wirtualnego świata jest handel elektroniczny (2,6 bln USD)
Nowy sklep sieci Biedronka przy ul. Dobrej uzupełni brakującą ofertę spożywczą w centrum Powiśla. Sklep został zaprojektowany w najnowszym formacie 3.0, wykorzystującym ekologiczne rozwiązania