komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Znana marka bieliźniarska powraca do Gemini Park Tarnów
Do grona najemców Gemini Park Tarnów ponownie dołączy Triumph. Jedna z czołowych marek na globalnym rynku bielizny wzmocni dynamicznie rozwijający się segment bieliźniarski w centrum.
Designer Outlet Sosnowiec ma nowy salon Puma
Po 2 miesiącach prac remontowych, zmodernizowany salon Puma w Designer Outlet Sosnowiec powrócił do zajmowanego wcześniej, stałego lokalu o powierzchni 346 mkw.
G City: studio IKEA i inni nowi najemcy w Promenadzie
Warszawska Promenada poszerza swoje portfolio, a do grona najemców dołączyły nowe, inspirujące marki. Dziś ofertę centrum wzbogaciło Studio planowania i zamówień IKEA.
Drogeria dm rozwija się w Łodzi i wchodzi do Centrum Handlowego M1
Największa drogeria w Europie zaprasza łodzian na zakupy do kolejnego sklepu w mieście. Otwarcie nowego sklepu drogeria dm zaplanowane jest już na 26 czerwca w Centrum Handlowym M1.
InPost nawiązuje współpracę z brytyjską Grupą Debenhams
InPost podpisał umowę z Grupą Debenhams – brytyjskim potentatem w handlu e-commerce i jest teraz główną formą dostawy m.in. dla marek Dorothy Perkins, Coast, Warehouse, boohoo i Nasty Gal.
[WYWIAD] Jacek Wesołowski, Trei: oczekiwana jest większa aktywności na rynku exitów
Jak euro będzie taniało, złotówka też, to pojawi się coraz więcej dużych portfeli gotowych do skupowania parków - mówi Jacek Wesołowski, dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland.
Action ma w Europie już 3 tysiące lokalizacji
Sieć Action otworzyła swój 3000. sklep w Europie, który zlokalizowany został w San Rocco al Porto we Włoszech. Sieć działa już na 13. europejskich rynkach.
[ANALIZA] Shopfully: Polacy najbardziej oszczędzają na elektronice, meblach i odzieży
W tym roku Polacy ograniczają swoje wydatki przede wszystkim na elektronikę. Ten obszar wybiera ponad 37% ankietowanych. Niewiele mniej wskazań mają meble domowe oraz ubrania.
Na #scf2025fall Womak pokaże jak Swoja Olimpia realizuje ideę 5-minutowego miasta
Podczas #scf2025fall Womak zaprezentuje centrum Swoja Olimpia, czyli koncept 5 minutowego miasteczka, wraz z dalszymi planami obejmujący rozbudowę o kolejny budynek.
Park Handlowy Karuzela Lubliniec zwiększy się do 15 500 mkw.
Park Handlowy Karuzela Lubliniec przygotowuje się do dużej rozbudowy, która znacząco wzmocni jego ofertę handlową w regionie. Do istniejących 8 500 mkw., zostanie dobudowanych kolejne 7 000 mkw.
BIG STAR realizuje strategię omnichannel z nową aplikacją mobilną
Firma doradczo-technologiczna Future Mind odpowiada za budowę nowej aplikacji mobilnej BIG STAR – marki modowej z ponad 260 sklepami stacjonarnymi w 15 krajach.
Mex Polska: w roku 2025 ruszyły 4. nowe lokale, a 2. kolejne są w planach
Mex Polska SA, notowana na GPW spółka zarządzająca ogólnopolską siecią popularnych konceptów gastronomicznych, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na lata 2024-2028.