

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
We wrześniu br. Centrum Handlowe MAX w Tarnowie zyska nowych najemców, którzy wzbogacą ofertę centrum. Do grona najemców dołączą bowiem: Strusinianka jako jeden z najlepszych producentów wyrobów piekarniczych i cukierniczych oraz Cocodrillo oferujące odzież i obuwie dla dzieci. Uzupełnieniem sklepu będzie dział z zabawkami, w tym markowymi…
Dolnośląskie Centrum Handlowe Auchan Bielany systematycznie powiększa ofertę handlową. Zarządzany i komercjalizowany przez Nhood Polska obiekt zyskał nowego najemcę z kategorii wyposażenia wnętrz. Salon Komfort Home, który zajął lokal o powierzchni 1847 mkw., został otwarty 24 sierpnia. Centrum Handlowe Auchan…
Kondycja segmentu premium jest bardzo dobra. Jest to efekt rosnącej świadomości zakupowej Polaków, którzy coraz częściej stawiają na daną markę, design czy jakość. W Designer Outlet Gdańsk mieliśmy okazję obserwować na żywym organizmie jak szybko po okresie pandemii brandy z wyższej półki odzyskały…
Zabytkowy budynek dawnej Elektrowni w Manufakturze to nie tylko charakterystyczny punkt na mapie kompleksu, ale także obiekt zainteresowania wielu potencjalnych inwestorów. Imponująca przestrzeń (1600 mkw.) zyskała właśnie nowego najemcę, Manuarte. Manuarte to jedyny tego rodzaju projekt na terenie Manufaktury. W interdyscyplinarnym obiekcie znajdą swoje…
Grupa Eurocash podsumowuje mocne pierwsze półrocze 2022 r. i ogłasza strategię na lata 2023-2025 opartą na trzech filarach. Umocnienie pozycji największego hurtownika w Polsce, inwestycje w rozwój sieci franczyzowych i partnerskich oraz zbudowanie platformy technologicznej dla sklepów lokalnych – to główne filary strategii Grupy…
Domowe zwierzaki również zasługują na zdrowe produkty eko! W centrum handlowym Nowa Górna otwarto właśnie jedyny w Łodzi sklep dla zwierząt mający w swojej ofercie tego typu żywność. Konsumenci w Polsce coraz częściej wybierają produkty ekologiczne. Jak wynika z raportu Koalicji…
W ramach przyjętej przez nas strategii chcemy być blisko lokalnych społeczności, odpowiadać na ich potrzeby i wspierać ważne dla nich inicjatywy. Jedną z nich jest festiwal Nowe Horyzonty – doskonale znany i niezwykle ceniony nie tylko przez mieszkańców Wrocławia – mówi Katarzyna Warzecha, Senior…
Znana z wielu akcji CSR marka odzieży dziecięcej, Coccodrillo, nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org. W jej ramach przygotowano szereg inicjatyw mających na celu popularyzację czytelnictwa oraz zwiększanie dostępu do literatury. Zgodnie z głównym przesłaniem Coccodrillo “Kids are kids” – dzieci są dziećmi, a nam,…
Igor Klaja – właściciel firmy odzieżowej OTCF, do której należy marka 4F, wspólnie z siecią sklepów sprzedających marki premium – Moliera2, planują zdobyć pozycję lidera w segmencie sprzedaży stacjonarnej i on-line marek luksusowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. To pierwsza taka współpraca Igora…
Komputronik, czołowy dystrybutor elektroniki w Polsce zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki. Nowy sposób komunikacji zwraca uwagę na istotne dla firmy kierunki: podkreśla nowoczesność, bliskość relacji z klientami oraz wsparcie w świecie elektroniki. Wprowadzeniu logotypu towarzyszy też launch…
Wzrost wartości sprzedaży o 11 proc. odnotowano w outletach FACTORY w Polsce w drugim kwartale 2022 roku w porównaniu do tego samego okresu roku 2019 – podaje NEINVER, lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz wiodący operator tego segmentu w Europie. – Zaufanie do konceptu…
Obecnie w Polsce działają 23 punkty Xiaomi Store. Zlokalizowane są w największych aglomeracjach, jak Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź, Katowice, Gdańsk. Ale Xiaomi Store funkcjonują również w miastach średniej wielkości, m.in. w Kielcach, Olsztynie, Bielsko-Białej. I w jednym i w drugim przypadku w ostatnich latach punkty otwieraliśmy w największych…