[WYWIAD] Paulina Bauer, C&W: w wielu obiektach dalsze oszczędności są trudne do uzyskania

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack kontynuują współpracę w zakresie obsługi przesyłek. Nowa umowa, podpisana już przez strony, zakłada zarówno utrzymanie dotychczasowych usług, jak i dalszy rozwój udogodnień dla Klientów. Już niebawem w sklepach Żabka możliwe będzie…
Sieć lokali Fit Cake inwestuje w innowacje Robociki w roli kuriera. Robocik zastąpi kuriera dostarczającego towar rowerem czy autem. Takie maszyny już działają na ulicach w Białymstoku, gdzie sieć Fit Cake, oferująca desery i ciasta bez cukru, wypuściła na trasę dwie takie maszyny.…
W Focus Mall otwarto pierwszy w Piotrkowie Trybunalskim i regionie nowoczesny salon eobuwie.pl. To co go wyróżnia to wykorzystanie najświeższych nowinek technologicznych, takich jak interaktywna przymierzalnia MODIVO, skaner esize.me umożliwiający wykonanie darmowego skanu 3D stóp czy robot Pepper w roli asystenta sprzedaży. Salon oferuje…
Zarząd spółki Wittchen SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży w drugim kwartale 2022 roku wyniosły 86,5 mln zł, co oznacza wzrost o 62 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2021. Jak informuje spółka w komunikacie, przychody w segmencie detalicznym w okresie od kwietnia do czerwca…
Według danych BoxOffice.pl oraz dystrybutora UIP Sp. z o.o. w pierwszym półroczy 2022 roku cztery filmy osiągnęły frekwencję ponad miliona widzów: „Sing 2”, „Sonic 2: Szybki jak błyskawica”, „Top Gun: Maverick” oraz „Doktor Strange w multiwersum obłędu”. Ta liczba będzie sukcesywnie…
Pod szyldem Żabka Nano działa już 50 innowacyjnych placówek wspieranych przez sztuczną inteligencję, co czyni Grupę Żabka największą w Europie siecią sklepów autonomicznych. Pięćdziesiąta placówka zlokalizowana jest przy ulicy Żelaznej w Warszawie. – Grupa Żabka to obecnie największa w Europie sieć sklepów…
4F nawiązało współpracę z Tatrzańskim Parkiem Narodowym. W ramach strategii 4F Change, polska marka przekazała odzież dla uczestników akcji “Wolontariat dla Tatr”. W ramach współpracy 4F i TPN wolontariusze działający na górskich szlakach od kwietnia tego roku noszą ubrania polskiej marki.…
Trzech nowych najemców rozszerzyło ofertę Bramy Mazur w Ełku w ostatnim półroczu 2022, zajmując powierzchnię blisko 1800 m². Wyjątkowe, wielokrotnie nagradzane centrumhandlowe z portfolio Master Management Group, zyskało w tym okresie nowych klientów i znacząco zwiększyło obroty. Pierwsze półrocze rozpoczęto…
Marki eobuwie.pl i MODIVO zgodnie z przyjętą strategią rozbudowują sieć sklepów stacjonarnych na terenie całego kraju. Kolejny wspólny punkt właśnie został otwarty w Piotrkowie Trybunalskim. W centrum handlowym Focus Mall debiutuje nowoczesny koncept z ofertą obu brandów. Multibrandowe platformy eobuwie.pl i MODIVO…
Rozszerzanie tenant mixu skutecznym „magnesem” dla klientów galerii Cuprum Arena w Lubinie. W ostatnim czasie pojawiało się kilka interesujących premier: z sektora beauty – Klinika La Perla, mody męskiej – Pierre Cardin/Jack Blanc oraz w R&B – BoboQ Fresh – oferujący…
We Wrocław Fashion Outlet otwarto największy w regionie Dolnego Śląska sklep marki adidas. Na powierzchni 770 m² poza bogatą ofertą ubrań, obuwia i akcesoriów znalazły się też nowoczesne rozwiązania pozwalające na cyfrowe prezentowanie treści oraz specjalna strefa dedykowana kobietom. Adidas to marka…
Grupa Komputronik opublikowała właśnie końcowe, skonsolidowane wyniki finansowe za ostatni rok obrotowy. W tym czasie Grupa osiągnęła niemal 30 mln zł zysku operacyjnego i 14,9 mln zł zysku netto, co oznacza wzrost o 70% względem poprzedniego roku. W okresie kwiecień 2021…