komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Wólczanka ma nowy, wielkoformatowy salon we Wrocławiu
We wrocławskim centrum handlowym ruszył największy w województwie dolnośląskim salon marki Wólczanka (Grupa VRG). Ekspozycja na 125 m kw. powierzchni handlowej została zaprojektowana tak, aby konsument miał możliwość zapoznać się z pełną ofertą marki. To pierwszy w regionie i szósty w Polsce sklep…

CBRE: Kanał online obejmuje już 15 proc. wszystkich zakupów w naszej części Europy
Granica między zakupami przez internet i stacjonarnymi coraz bardziej się zaciera. Wyraźnym trendem w handlu detalicznym jest tzw. omnichannel, czyli łączenie różnych kanałów sprzedaży, dopasowanie do indywidualnych potrzeb konsumenta. Do tego niezbędny jest rozwój e-commerce, który w ostatnim czasie bardzo przyspieszył. W ciągu…

ZPPHiU o nowej ustawie o zmianie przeznaczenia budynków na mieszkalne
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) apeluje o zabezpieczenie przedsiębiorców prowadzących działalność handlową lub usługową w centrach handlowych na wypadek zmiany przeznaczenia budynków, w których prowadzą działalność – w związku z projektowaną ustawą. Jeśli właściciel centrum handlowego zdecyduje o podjęciu kroków celem przekształcenia…

Komputronik wchodzi do centrum M1 w Krakowie
Już w najbliższą sobotę 17 września Komputronik otworzy swój nowy salon w Centrum Handlowym M1 w Krakowie. Punkt sprzedaży przeszedł remodeling i teraz jest jeszcze bardziej przyjazny dla klientów. Wielkie otwarcie zaplanowane jest na godzinę 9.00, a na wszystkich klientów czekać będą…

Euronet optymalizuje proces rozliczania gotówki
Euronet umożliwia zdeponowanie gotówki z utargu o dowolnej porze dnia, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku w jednym z ponad 3 000 wpłato-bankomatów sieci. Z usługi Wpłata dla firm korzysta coraz więcej przedsiębiorstw, w tym m.in. najemcy centrów handlowych z różnych branż, dostawcy,…

Biedronka otwiera w tym tygodniu 6 nowych sklepów
Sieć sklepów Biedronka kończy lato i wchodzi w jesienny sezon z 6 zupełnie nowymi oraz 3 zmodernizowanymi placówkami. W połowie września otworzą się sklepy w Krajniku Dolnym, Turku, Lipnicy, Wrocławiu, Odrzywole, Wałczu, Łodzi, Firleju i Rzeczniowie. Z tej okazji klienci będą mogli skorzystać z promocji…

W Grodzisku Mazowieckim powstaje największy w mieście park handlowy
Przy ulicy Żyrardowskiej w Grodzisku Mazowieckim powstanie największy obiekt handlowy w mieście i powiecie Grodziskim o powierzchni ponad 11.000 m2 ,z 20 lokalami i 350 miejscami postojowymi . Inwestor otrzymał pozwolenie na budowę i planuje rozpoczęcie budowy w 4 kwartale 2022 a otwarcie w 4…

[WYWIAD] Wayne Hodson, SPAR: Naszym celem jest zwiększenie zasięgu oraz rentowności sklepów
Sieć SPAR zamierza kontynuować działania rozpoczęte i realizowane od roku czyli rozwój sieci i dołączanie nowych placówek, ogólnopolskie akcje promocyjne i lojalnościowe, które budują rozpoznawalność marki SPAR i wspierają sprzedaż naszych partnerów detalicznych i wprowadzanie nowych konceptów. Będziemy rozwijać nasze formaty…

Nhood Polska rozstrzygnął konkurs na projekt architektoniczny inwestycji mixed-use w Góraszce
Wielofunkcyjny kompleks obiektów o GLA ponad 45 tys. mkw., będący częścią inwestycji Projekt Góraszka, powstanie według koncepcji pracowni SUD Architectes. Nowoczesne, zrównoważone zabudowania spójnie połączą funkcje handlowe, usługowe, gastronomiczne i rozrywkowe. Zakończenie realizacji inwestycji Nhood Polska planuje…

N-Park we Wrocławiu urośnie niemal dwukrotnie
Na przełomie 2023/2024 roku N-Park na wrocławskich Maślicach przejdzie gruntowne zmiany. Napollo, właściciel obiektu, zakupił grunt graniczący z dotychczasową działką, dzięki czemu park handlowy zwiększy swoją powierzchnię aż do niemal 12 000 m². Napollo jest wystawcą targów SCF 2022 Fall. …

[KOMENTARZ] Sławomir Murawski, Manufaktura: Konsumenci zmienili nawyki zakupowe
Recesja i spowolnienie gospodarcze to zjawiska, z jakimi już dziś musimy się mierzyć. Drastycznie rosnąca inflacja i związany z tym wzrost cen odbija się na wszystkich – począwszy od producentów i przedsiębiorców, aż do końcowych konsumentów. Wg raportu pt. „Centra handlowe ponownie w centrum uwagi klienta?” aż 44 proc.…

[WYWIAD] MK Illumination: Jak olśnić klientów w centrum handlowym?
Okres przedświąteczny, w którym świetlne dekoracje pojawiają się w obiektach najczęściej, to też czas największego footfallu i obrotów w centrach. Część z klientów odwiedza galerie tylko w listopadzie i grudniu, z jednej strony w poszukiwaniu wyjątkowych prezentów dla bliskich, a z drugiej, by poczuć nieco atmosferę nadchodzących świąt. W tym czasie…