komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Galeria Młociny zaprasza na Jazzowe Piątki
Młociny Summer Fest” to projekt w ramach którego przez całe lato, zarówno na placu przed Galerią Młociny, jak i na „Dechach” na poziomie +2, organizowane są atrakcje sportowe i muzyczne. Można więc wziąć udział w zajęciach z jogi, skimboardingu czy koszykówki. Jednak „Młociny Summer Fest” to nie tylko sport, ale także muzyka. I to właśnie dla…

Napollo i PKB inwestują w Olkuszu, gdzie powstanie kolejny N-Park
W Olkuszu powstanie N-Park, park handlowy z portfela Napollo. Partnerem inwestycyjnym projektu jest PKB Inwest Budowa. To kolejny obiekt, który powstanie we współpracy tych dwóch firm. Napollo w 2022 roku, równie owocnie jak w latach poprzednich, zamierza realizować kolejne projekty inwestycyjne. Tym…

Lato z kulturą w Westfield Arkadia
Centrum handlowe Westfield Arkadia zaprasza na moc letnich wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych, które rozpoczęły się 23 czerwca i potrwają do 18 sierpnia 2022 roku. Co czwartek odbędzie się seans w ramach popularnego wśród widzów kina na leżakach. Za każdym razem wyświetlony zostanie inny…

W Galerii Łódzkiej już działa pierwszy w Łodzi salon Rituals
W Galerii Łódzkiej zagościł 15 czerwca 2022 pierwszy w Łodzi salon Rituals. Holenderska marka zachęca, by odnajdywać szczęście w małych rzeczach i pragnie zmieniać rutynowe czynności w wyjątkowe momenty. Otwarcie sklepu ucieszy wszystkich, którzy holistycznie podchodzą do tematu pielęgnacji. Od bogatej oferty kosmetyków do ciała,…

Kolejny sklep Lego już w październiku w Łodzi
Sklep LEGO® w Łodzi będzie szóstym oficjalnym sklepem marki LEGO w Polsce i pierwszym w województwie łódzkim. To już trzecie otwarcie oficjalnego sklepu LEGO w Polsce w tym roku. Nowy salon będzie dostępny dla odwiedzających już w październiku. Grupa LEGO ogłosiła kolejne otwarcie…

Rynek dóbr luksusowych odrabia straty po pandemii
Stale powiększa się grono polskich konsumentów dóbr luksusowych, czyli przede wszystkim osób bogatych, o zarobkach brutto przekraczających 50 tys. zł miesięcznie. W 2020 roku było ich 77 tys., czyli o 11,6% więcej niż rok wcześniej. Z kolei Polaków, którzy zarabiają…

Sunset Suits: Historyczna marka pod nowymi skrzydłami
Minęły ponad dwa miesiące od reaktywacji marki Sunset Suits na Polskim rynku. Brand, cieszący się dużą rozpoznawalnością w latach 90 powrócił pod nowymi skrzydłami i od samego początku stawia na dynamiczny rozwój w każdym aspekcie działalności. Działania te opierając się również na wprowadzaniu innowacyjnych metod…

Dariusz Mazurkiewicz, PSP (BLIK): Poszerzamy zakres usług
W 2021 r. Polski Standard Płatności (PSP), operator systemu płatności mobilnych BLIK, drugi rok z rzędu zanotował zysk netto. W raportowanym okresie wyniósł on 31,7 mln zł. Przychody spółki wzrosły rok do roku o 60 proc., osiągając poziom 112,8 mln zł. Wynik…

CDRL ma 5 nowych sklepów stacjonarnych i 12 salonów sezonowych
Grupa CDRL, właściciel odzieżowej marki dziecięcej Coccodrillo, poszerza dostępność swoich produktów – zarówno w Internecie jak i stacjonarnie. W ostatnim czasie firma nawiązała współpracę z nowymi platformami marketplace, otwartych zostało też 5 nowych sklepów stacjonarnych i 12 nadmorskich salonów sezonowych.…

[WYWIAD] Artur Czoska, Carte d’Or Cafe: nasz cel to spokojne budowanie mocnej sieci
Niestety branża gastronomiczna i kawiarniana najbardziej ucierpiały w okresie pandemii. Dlatego musimy teraz spokojnie przeczekać ten okres, obserwować rynek i spokojnie budować mocną sieć. Tu nie chodzi o to, żeby zbudować nagle 60, 70 punktów, tylko kolejno dokładać 2, 3 w sezonie czy w roku, ale takie…

Monika Kolaszyńska nową prezes Super-Pharm
Z początkiem czerwca stanowisko nowej prezes Super-Pharm Poland objęła Monika Kolaszyńska, związana z firmą od 2020 roku. Sieć Super-Pharm licząca prawie 80 lokalizacji jest obecna na polskim rynku już od ponad 20 lat , a jej strategia opiera się na unikalnym koncepcie…

Galeria Mokotów promuje najemców gastronomicznych
Warszawska Galeria Mokotów po raz kolejny przygotowała kampanię mającą na celu wsparcie obecnych tam restauracji i kawiarni. W ramach czerwcowej akcji prowadzone są działania w digitalu, social mediach a także współpraca z influencerami. Wszystko uzupełnione promocją „Złóż zamówienie i odbierz 10zł”. Ważnym elementem kampanii…