

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Najbardziej zależy nam na wypracowaniu korzystnych warunków w lokalizacjach, w których chcemy przedłużać kończące się umowy najmu. Mamy już ugruntowaną pozycję na rynku obuwniczym w wielu miastach, a klienci przyzwyczaili się do naszej obecności w konkretnych centrach handlowych. Dlatego też zależy nam na kontynuacji działania…
Markowe obuwie i odzież sportowa, luksusowa biżuteria, ale także wszystko, co potrzebne najmłodszym – nowi najemcy, którzy ostatnio pojawili się lub lada chwila otworzą swoje sklepy w Posnanii wzmacniają największy w Wielkopolsce wybór marek oraz różnorodność doświadczeń zakupowych. Dzięki nowym otwarciom z branży…
Do grona najemców Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim, działającej pod egidą dewelopera Napollo, dołączają dwie nowe marki – salon z biżuterią YES oraz lider w branży optycznej, Vision Express. Tym samym Galeria Grodova rozszerza swoje portfolio o dwa wiodące brandy. Galeria Grodova,…
W tym trudnym i tragicznym momencie łączymy się z naszymi koleżankami i kolegami na Ukrainie. Nie mamy wątpliwości, że wszyscy w JYSK rozumiejąc i co ważniejsze działając zgodnie z wartościami JYSK będziemy wspierać naszych kolegów w każdy możliwy sposób w zaistniałej sytuacji. – czytamy w komunikacie JYSK. ” Na ten…
Społeczna odpowiedzialność biznesu naszej firmy to więcej niż wieloletnia strategia to także gotowość, aby każdego dnia reagować w sposób wspierający dobro społeczności lokalnych – troskę o lepsze jutro. Dlatego też Lidl Polska przekazuje ponad 1 000 000 zł wsparcia…
Należąca do OTCF (właściciela m.in. 4F) marka lifestylowa Outhorn, dostępna dotychczas wyłącznie online, planuje otwarcie swojego pierwszego lokalu stacjonarnego. Na jego lokalizację wybrała należące do portfolio Atrium bydgoskie CH Focus. Otwarcie nowego lokalu zaplanowano na 25 marca br. Outhorn to polska…
Centra FACTORY w Polsce zyskały 30 nowych salonów outletowych wielu branż, wprowadzając do swoich obiektów znane marki premium, czy umożliwiając partnerom biznesowym debiut w outletowym kanale sprzedaży. Towarzyszy temu wysoki poziom sprzedaży w centrach FACTORY w Polsce i wzrost koszyka zakupowego o 19%…
W związku z agresją Rosji na Ukrainę LPP zamknęła swoje sklepy w tym kraju. Zdecydowano również o przeniesieniu administracji z Kijowa do Lwowa – Handel na Ukrainie jest zamknięty. Priorytetem jest bezpieczeństwo, więc administracja naszego biura w Kijowie została przetransportowana do Lwowa. Wszelkie transporty na Ukrainę zostały…
Po kilkumiesięcznej przerwie kultowa sieć burgerowni Pasibus ponownie otworzyła restaurację w Galerii Katowickiej. Oficjalne otwarcie lokalu odbyło się w piątek, 25 lutego br., a do końca weekendu odwiedzający go goście będą mogli skorzystać z promocyjnej oferty. To 11. restauracja Pasibusa stworzona we współpracy z Heliosem,…
W warszawskiej Galerii Renova, działającej pod egidą Napollo, zakończył się remont lokalu wynajmowanego przez markę Rossmann. Zmodernizowana drogeria ze wzbogaconą ofertą jest otwarta dla klientów od 12 lutego. Marka Rossmann istnieje w Polsce od 1993 roku. Na przestrzeni 20 lat stała się liderem…
Sieć Biedronka podjęła decyzję o przyznaniu wszystkim pracownikom obywatelstwa ukraińskiego zatrudnionym na umowę o pracę bezzwrotnego wsparcia finansowego w wysokości 1000 zł. To gest solidarności sieci z ukraińskimi pracownikami, szczególnie ważny dla tych, których rodziny pozostały na Ukrainie. Zespół Biedronki na co dzień tworzy prawie…
Leroy Merlin Polska odpowiada na potrzeby rynku pracy oraz dostosowuje swoją politykę8 wynagradzania do obecnej sytuacji ekonomicznej. W 2022 roku firma planuje przeznaczyć około 60 milionów złotych na podwyżki wynagrodzeń, 68 milionów na Premie za Progresję oraz 41 milionów złotych zysku przedsiębiorstwa zostanie…