

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Rozpoczęte w styczniu br. prace budowalne na terenie inwestycji LPP w Jasionce k. Rzeszowa nabierają tempa. Po zrealizowaniu części robót ziemnych i żelbetowych oraz instalacji zewnętrznych, budowa nowego magazynu e-commerce polskiego producenta odzieży wkracza w kolejny etap. Firma rozpoczęła już montaż betonowych słupów…
Trzy nowe sklepy dołączyły do sieci SPAR: format SPAR w Żbikowicach w woj. małopolskim o powierzchni 454 mkw., SPAR Mini w Uwielinach w woj. mazowieckim o powierzchni 251 mkw. oraz SPAR Express w Sulęcinie w woj. lubuskim z salą sprzedaży 56 mkw. Wszystkie placówki są prowadzone przez partnerów detalicznych – polskich,…
Początek 2022 roku przyniósł zmiany w globalnym i lokalnym obrazie gospodarczym, wpływając również na zachowanie polskich konsumentów i rynek handlowy w Polsce, skutkując dalszym zwiększeniem popularności produktów pierwszej potrzeby oraz nieustającą popularnością centrów convenience. Jednak wzrost sprzedaży detalicznej odnotowują wszystkie formaty…
Zaledwie 30 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej zostało oddane do użytku w pierwszym kwartale 2022 roku. Niski bilans wynika z zarówno z bardzo wysokiej podaży, którą zakończony został czwarty kwartał 2021 roku, jak i z opóźnień budowy poszczególnych obiektów. Wymieniona liczba…
Zarząd TXM złożył 30 kwietnia wniosek o upadłość spółki. Według władz firmy to efekt pandemii i braku pomocy ze strony państwa. – Podstawowymi czynnikami leżącymi u podstawy decyzji zarządu były osiągane wyniki finansowe oraz sytuacja płynnościowa, zdeterminowane w trakcie ostatnich dwóch lat…
Mija rok odkąd HalfPrice – najmłodszy, off-price’owy szyld Grupy CCC – otworzył swoje pierwsze sklepy stacjonarne w Polsce. Rok od debiutu HalfPrice to już 67 sklepów stacjonarnych, prawie 2 tys. pracowników, prężnie rozwijający się sklep online oraz obecność na 7…
Już w najbliższy weekend, 7-8 maja br. mieszkańcy Poznania będą mogli po raz pierwszy spróbować kultowych burgerów Pasibusa w nowym lokalu przy ul. Święty Marcin w samym centrum miasta. To druga restauracja tej marki w Poznaniu, 26. lokal w Polsce i zarazem kolejny stworzony we współpracy ze spółką…
Już teraz mogę powiedzieć, że w drugim kwartale tego roku planujemy otwarcie 20 kolejnych sklepów. Na razie jednak skupiamy się na maksymalnym wykorzystaniu potencjału w tych miejscach, gdzie działaliśmy dotychczas: Polsce wschodniej, południowo-wschodniej i części Polski centralnej. Cały czas testujemy różne…
Sweet Gallery otworzyła już ponad 700 punktów Lodolandia i SiGelato. W 2022 roku franczyzodawca nie zwalnia tempa. Mają w tym pomóc nowe zasady współpracy franczyzowej. Od nowego sezonu wiosenno-letniego 2022 roku osoby zainteresowane modelem franczyzowym obu marek mogą wynająć przyczepę…
MODIVO – multibrandowa platforma jest już dostępna na 15 europejskich rynkach. Do listy krajów, w których prowadzi sprzedaż online e-commerce z modą włączył Austrię i Słowenię. Europa Środkowa i Wschodnia to obszar, na którym branża e-commerce odnotowuje jeden z najszybszych wzrostów na świecie. W 2020 roku wyniósł aż 21,5…
Według danych Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 84% konsumentów w Polsce robi zakupy w Internecie. Co ciekawe, aż 97 proc. z nich zakłada możliwość zwrotu przy zakupach on-line. Ich sprawna obsługa jest dziś ważnym elementem e-handlu, zwłaszcza w sektorze modowym, gdzie darmowe zwroty…
Multibrand z modą premium zdecydował o zwiększeniu powierzchni magazynowej do 12 tys. m kw. Centrum Dystrybucyjne w Swadzimiu ma usprawnić proces dostaw na wszystkie rynki, na których marka prowadzi sprzedaż i zapewnić profesjonalne zaplecze do dalszej ekspansji. Docelowo pomieści ponad 750 tys. produktów. Transakcję przeprowadziła…