komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Martes Sport i Neonet dołączają do grona najemców Pasażu Kępińskiego
Komercjalizacja parku handlowego dla Kępna i okolic coraz bardziej przyśpiesza. TUF RE porozumiało się z multibrandowym sklepem sportowym Martes Sport oraz elektromarketem Neonet, dzięki czemu około 1500 m.kw. GLA powierzchni najmu w Pasażu Kępińskim zostanie przeznaczona dla tych marek. – Po naszej…
Foot Locker wybiera Manufakturę na swój debiut w Łodzi
Znana amerykańska marka Foot Locker otworzyła swój pierwszy łódzki sklep. Lokal w Manufakturze jest jednym z największych salonów brandu w kraju – ma aż 444 mkw powierzchni. W ofercie nie tylko limitowane kolekcje obuwia, ale także topowe akcesoria i moda streetwear’owa. Manufaktura nieustająco powiększa swoje…
Esotiq & Henderson szykuje się do uruchomienia sklepu autonomicznego
Autonomiczny salon z bielizną – miejsce, gdzie zakup będzie w pełni bezkontaktowy, przez co maksymalnie intymny, jest kolejnym krokiem w tworzeniu unikalnych, wielokanałowych doświadczeń zakupowych odpowiadających na różnorodne kobiece potrzeby – czytamy w komunikacie podpisanym przez Adama Skrzypka, Prezes Zarządu, Esotiq & Henderson…
Starbucks mocno na rzecz lokalnych społeczności i zrównoważonego rozwoju
W 2022 Starbucks, zarządzany na polskim rynku przez spółkę AmRest, kontynuuje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju, angażując się w tematy bliskie sercom jego Gości. Marka chce łączyć ludzi i tworzyć przestrzeń oraz okazje do nawiązywania i podtrzymywania kontaktów. Istotną rolę w jej działaniach prospołecznych w rozpoczynającym…
Oracle: W roku 2022 posiadanie sklepu internetowego już nie wystarcza
Pod koniec 2021 r. całkowita liczba paczkomatów najpopularniejszej firmy wykorzystującej tego typu usługi wyniosła 17 968, co oznacza wzrost o 62 proc. r Ten wynik obrazuje w jakim tempie rozwijał się sektor e-commerce w 2021 roku. Przed branżą stoją kolejne szanse na wzrosty –…
Spadają nastroje konsumentów
Grudzień 2021 r. przyniósł w Polsce istotne pogłębienie spadku nastrojów konsumenckich. Najsłabsze wyniki odnotowano w grupie najstarszych osób. Wśród kobiet średni wskaźnik nastrojów jest znacznie niższy, niż w przypadku mężczyzn. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne…
Ada Walentek, Nhood Polska: Realizujemy ambitne cele
Mijające dwanaście miesięcy w działalności firmy Nhood Polska obfitowało w liczne ważne wydarzenia. Spółka rozwijała zakres oferowanych usług, pracowała nad nowymi wielofunkcyjnymi projektami, wzbogaciła portfolio najemców w zarządzanych centrach i galeriach handlowych oraz prowadziła działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. To również pierwszy rok…
[WYWIAD] Krzysztof Bajołek, Medicine, Answear.com: dobrze udaje nam się łączyć offline z online
Zamierzamy otworzyć w sumie kilkanaście nowych lokalizacji w Polsce i za granicą. W tej chwili chcielibyśmy większą wagę przyłożyć do rozwoju na rynkach zagranicznych. Do tej pory koncentrowaliśmy się na rozwoju w Polsce, ale ten rynek już nasyciliśmy prawie w takim stopniu jak zaplanowaliśmy, dlatego teraz chcemy mocniej powalczyć…
Manufaktura wzmacnia ofertę gastronomiczną
Najwyższej jakości ryby i owoce morza, aromatyczne dodatki i klimatyczne wnętrze – tak w skrócie można opisać nowego gastronomicznego najemcę łódzkiej Manufaktury – Seafood Bar&Market. Restauracja pochodząca z Wrocławia niedawno zacumowała w Łodzi. Różnorodna, bogata oferta odpowiadająca na potrzeby wszystkich gości to priorytet…
Jeszcze jeden salon eobuwie.pl z dostępem do oferty MODIVO
Nowy salon eobuwie.pl w Rzeszowie to m.in. 20 000 produktów dostępnych od ręki, pełna oferta online, a także możliwość skorzystania z popularnych usług: esize.me (skaner umożliwia właściwe dopasowanie obuwia) oraz Reserve&Collect (ang. zarezerwuj i odbierz). Jeszcze w styczniu uruchomiona zostanie usługa Same Day Delivery,…
Netto z siedmioma nowymi sklepami
Sieć Netto stale się rozrasta. W bieżącym tygodniu na mapie Polski pojawiło się aż siedem nowych sklepów, których otwarcie jest wynikiem konwersji istniejących dotychczas marketów Tesco w nowoczesne dyskonty Netto 3.0. Aż cztery z siedmiu miast, w których otwarto konwertowane sklepy powitało Netto po raz…
Atrium ogłasza drugi etap przebudowy flagowego projektu
Atrium ogłasza gruntowną przebudowę swojego flagowego centrum handlowego – Atrium Promenada, zlokalizowanego w Warszawie. Inwestycja ma na celu renowację drugiej części obiektu. Będzie to kontynuacja transformacji Promenady, której pierwsza część została ukończona jesienią 2018 roku. Zmiany obejmą kompleksową przebudowę wnętrza…