PARTNER PORTALU

Kaufland

[WYWIAD] Bertrand Jasiński, Kluby Fikołki: Czy Fikołki zwariowały?!

Fikołki
Zmierzamy do tego aby Kluby Fikołki były jeszcze bardziej „casualowe”. Klient ma przychodzić do nas codziennie - mówi Bertrand Jasiński, prezes zarządu sieci Kluby Fikołki.

PARTNER PORTALU

Kaufland
R E K L A M A
Neinver

Marcin Piechocki wchodzi do zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy LPP powołało do zarządu spółki Marcina Piechockiego. Pełniący obecnie funkcję dyrektora zarządzającego marek Sinsay i Mohito nowy wiceprezes zarządu związany jest ze spółką od 2017 r. Obecność Marcina Piechockiego w zarządzie gdańskiej firmy jest potwierdzeniem podjętej kilka lat…

Galeria Północna z atrakcjami na wakacyjne soboty

Galeria Północna wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i prezentuje program letnich aktywności w ramach nowego cyklu „Północne wakacje”. W każdą sobotę lipca i sierpnia odwiedzający centrum będą mogli wziąć udział w bezpłatnych zajęciach jogi, grze terenowej i koncertach na żywo. W sezonie letnim ogród…

Wzorcownia z pierwszym HalfPrice w kujawsko-pomorskim

W należącym do EPP centrum handlowym Wzorcownia we Włocławku ruszył salon HalfPrice. Jego powierzchnia to 1447 mkw. To pierwsza lokalizacja nowej sieci handlowej Grupy CCC w atrakcyjnym koncepcie off-price w województwie kujawsko-pomorskim. Na klientów czeka różnorodny asortyment od znanych marek w korzystnych cenach. We włocławskiej Wzorcowni,…

Pepco: 9 proc. wzrost sprzedaży pomimo pandemii

W półroczu, które zakończyło się 31 marca 2021, firma PCO, czyli właściciel marek PEPCO i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, osiągnęła wzrost sprzedaży na poziomie 9 procent. W raporcie giełdowym spółka podkreśla, że pozytywne wyniki handlowe osiągnęła  pomimo trudnego otoczenia…

Napollo inwestuje w trzy kolejne parki handlowe

W Piotrkowie Trybunalskim, Lubinie oraz w Sochaczewie powstaną trzy nowe inwestycje handlowe Napollo,  parki handlowe – N-Park. Obiekty typu convenience stają się coraz bardziej popularne na terenie Polski, głównie dzięki kompletnemu spełnianiu oczekiwań zarówno inwestorów, jak i klientów. Tym co wyróżnia…

Colliers: rośnie siła marek ekonomicznych

Cztery lockdowny i wciąż przedłużane ograniczenia związane z pandemią koronawirusa mocno uderzyły w branżę handlową. W tym czasie zmieniły się także zachowania i potrzeby klientów. Po wielu miesiącach pandemii okazało się, że Polacy zaczeli dbać o własne portfele i zmierzać w kierunku marek ekonomicznych. To jeden…

zabka-dziwnowek

Żabka chce być siecią pierwszego wyboru

Cele, które stawia przed sobą Żabka na najbliższe lata, to m.in.: zwiększenie poziomu satysfakcji klientów tak, aby Żabka była ich pierwszym wyborem czy podwojenie sprzedaży zdrowych i zrównoważonych produktów marki własnej do 2025 r. Założenia nowej Strategii Odpowiedzialności firmy, priorytety i zobowiązania strategiczne…

era-park-rembertów

Budowa Era Park Rembertów w Warszawie nabiera rozpędu

Budowa obiektu Era Park w Warszawie postępuje zgodnie z harmonogramem, a oficjalne otwarcie zaplanowane jest na listopad tego roku. Mallson Polska, firma odpowiedzialna za koncepcję komercyjną i wynajem, współpracuje z właścicielem sieci również przy wynajmie kolejnego projektu Era Park, który powstanie w Iławie. Budowa…